دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) در مقطع دکتری تخصصی دانشجو می‌پذیرد


دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) در مقطع دکتری تخصصی دانشجو می‌پذیرد

دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) در رشته مدیریت بازرگانی گرایش مدیریت سیاستگذاری بازرگانی مقطع دکتری(Ph.D) دانشجو می‌پذیرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه بین‌المللی امام رضا (ع)، دکتر محمد قربان زاده، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بین‌المللی امام رضا (ع) گفت: این دانشگاه از بین داوطلبان شرکت‌کننده در آزمون دکتری(Ph.D) سال ۹۸، در رشته مدیریت بازرگانی گرایش مدیریت سیاست‌گذاری بازرگانی به شیوه آموزشی- پژوهشی دانشجو پذیرش می‌کند.

وی عنوان کرد: دانشگاه بین‌المللی امام رضا (ع)، تنها دانشگاهی است که در بین دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی عالی شرق کشور در این رشته دانشجو می‌پذیرد.

پذیرش دانشجو در این رشته ویژه برادران و خواهران است و داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته شده‌اند، باید کد رشته محل ۵۴۹۸ را در فرم انتخاب رشته وارد نمایند.

وی گفت: اعطای وام صندوق رفاه به دانشجویان متقاضی، تقسیط شهریه از نیمسال اول، بهره‌مندی از فضای مناسب خوابگاهی برای دانشجویان غیر بومی، اعطای وام قرض‌الحسنه ازدواج و عتبات عالیات از جمله امتیازاتی است که در این دانشگاه به دانشجویان در مقطع دکتری اعطا می‌شود.

قربان زاده در مورد شیوه پذیرش دکتری در این دانشگاه بیان کرد: پذیرش در این رشته به صورت آموزشی- پژوهشی است و داوطلبان پس از انتخاب رشته و بررسی سازمان سنجش آموزش کشور جهت مصاحبه و بررسی سوابق علمی و پژوهشی (مرحله دوم آزمون) به دانشگاه معرفی خواهند شد.

وی با بیان اینکه اسامی پذیرفته شدگان نهایی از سوی سازمان سنجش آموزش کشور در شهریور ماه اعلام خواهد شد، افزود: عموم داوطلبان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت این دانشگاه به نشانی http://imamreza.ac.ir مراجعه کرده و یا با شماره تلفن‌های ۳۸۰۴۱-۰۵۱ داخلی ۱۴۲۸ و ۳۸۴۸۹۷۸۷-۰۵۱ تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟