روسی: رقابت قهرمانی فقط به خاطر تصادف مارکز نزدیک است


موتوجی پی ایران – ولنتینو روسی، موتورسوار یاماها تنها دلیل نزدیک بودن رقابت قهرمانی در جدول موتوجی پی 2019 را تصادف مارک مارکز در مسابقه آستین دانست. موتورسوار هوندا مانند سال های گذشته مسابقه موتوجی پی آستین را از جایگاه پول پوزیشن آغاز کرد و در حال کسب هفتمین پیروزی پیاپی خود در آمریکا بود که در پیچ دوازدهم با لوساید نقش بر زمین شد. ولنتینو...

موتوجی پی ایرانولنتینو روسی، موتورسوار یاماها تنها دلیل نزدیک بودن رقابت قهرمانی در جدول موتوجی پی 2019 را تصادف مارک مارکز در مسابقه آستین دانست.

موتورسوار هوندا مانند سال های گذشته مسابقه موتوجی پی آستین را از جایگاه پول پوزیشن آغاز کرد و در حال کسب هفتمین پیروزی پیاپی خود در آمریکا بود که در پیچ دوازدهم با لوساید نقش بر زمین شد. ولنتینو روسی که فاصله ی زیادی با مارکز داشت، پیشتازی مسابقه را در دست گرفت اما این پیشتازی تا چهار دور مانده به پایان مسابقه ادامه داشت و این الکس رینز، موتورسوار سوزوکی بود که به سیر پیروزی های مارکز در آمریکا پایان داد. با نتیجه ی مسابقه آمریکا، آندره دویزیوسو و روسی در جایگاه اول و دوم جدول رده بندی قرار گرفتند و مارکز نیز به رده چهارم سقوط کرد.

اما دکتر معتقد است که اگر مارکز دومین پیروزی اش را در آمریکا کسب می کرد، با اختلاف زیادی پیشتاز رقابت ها می شد:

اتفاقات بعضی وقت ها بسیار جالب می شود و می تواند یکی از موتورسوار های سریع را خارج از مرحله دوم تعیین خط (Q2) قرار دهد مانند اتفاقی که برای دویزیوسو در هفته ی گذشته رخ داد.

چهار موتورسوار با چهار موتور مختلف، چهار رده نخست جدول رده بندی را پر کرده اند. چنین شرایطی خوب است اما باید این را بگویم که علت این موارد فقط به خاطر تصادف مارکز است.

سلطه مارکز ادامه خواهد داشت زیرا او در قطر دوم شد، در آرژانتین به برتری دست یافت و در آستین هم پیروز می شد اگر تصادف نمی کرد. بنابراین اون هنوز هم مدعی است.

روسی: رقابت قهرمانی فقط به خاطر تصادف مارکز نزدیک استروسی: رقابت قهرمانی فقط به خاطر تصادف مارکز نزدیک است ولنتینو روسی

موتورسوار ایتالیایی در ادامه افزود که فرمش نسبت به فصل گذشته بهبود داشته و این نشان دهنده تغییرات مثبت یاماها بوده است:

خوشحالم که بعضی چیزها تغییر کرده زیرا در سال گذشته چنین اتفاقی رخ نداد. یاماها پتانسیل ساخت یک موتور برای کسب عنوان قهرمانی را دارد.

کارهای بزرگی که آن ها در زمستان انجام داده اند، به خوبی جواب داده زیرا انجین به درستی انتخاب شده است. البته ما باید در طول فصل بهبود پیدا کنیم، مانند کاری که هوندا و دوکاتی در سال های گذشته انجام دادند.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موتورسواری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا