جشن انتظار در مسجد انقلاب بهاباد برگزار شد


جشن انتظار در مسجد انقلاب بهاباد برگزار شد

به گزارش ایرنا ، مسئول کانون بعثت مسجد انقلاب بهاباد در حاشیه این مراسم و در گفت و گو با ایرنا افزود: منتظران منجی عالم بشریت با خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی...

به گزارش ایرنا ، مسئول کانون بعثت مسجد انقلاب بهاباد در حاشیه این مراسم و در گفت و گو با ایرنا افزود: منتظران منجی عالم بشریت با خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی زمینه ظهور آن حضرت را فراهم می‌کنند.
وی ادمه داد: در عصر غیبت مؤمنان و منتظران واقعی آن حضرت باید خود و ملت را از آلودگی‌ها و انحراف مبرا کنند و با تکیه‌ بر ایمان و اعتقاد قوی مسیر سعادت جامعه را هموار سازند و این فلسفه انقلاب ، زمینه‌ساز ظهور حضرت حجت است.
محمد حدادزاده بهابادی تصریح کرد: این جشن با برنامه های شاد و متنوع نظیر موسیقی سنتی و شاد ، برگزاری مسابقه و سرود و اهدای جوایز همراه بود.
وی ادامه داد: شیعیان با عهد به امام زمان (عج) و سلام به این امام همام روز خود را آغاز می‌کند و در همه امور زندگی به آن امام عنایت می‌کند.
مسئول کانون بعثت مسجد انقلاب بهاباد عنوان کرد : باید اقدام ما امام زمان(عج) پسند باشد، این موضوع باید موردتوجه قرار گیرد و آنچه را در خیابان، بازار و فعالیت‌هایی که انجام می‌دهیم مورد قبول حضرت مهدی (عج) باشد.
همچنین غروب روز شنبه و در سالروز ولادت امام مهدی (عج) تعدادی از جوانان بهاباد در کوچه ها و خیابان ها با پخش شیرینی و شربت این روز بزرگ را جشن گرفتند و با اهدای شاخه گل به مردم این عید را تبریک گفتند .
مراسم نیمه شعبان در روستاها و شهر بهاباد تا روز یکشنبه ادامه دارد.
مرکز شهرستان 20 هزار نفری بهاباد در فاصله 200 کیلومتری جنوب شرقی یزد قراردارد.
9877/ 2047/
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر چهره زمین تا آسمون فریبا نادری ! / این اون نیست ! + 2 عکس که نمی شناسیدش !