افتتاح خط تولید بالگرد اچ-135 ایرباس در چین


افتتاح خط تولید بالگرد اچ-135 ایرباس در چین

ایرباس خط تولید بالگرد اچ-135 را برای اولین بار در جایی خارج از اروپا در کینگ دائو در استان شانگدانگ چین به راه انداخت.

افتتاح خط تولید بالگرد اچ-135 ایرباس در چینبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از رویترز، ایرباس اولین خط تولید بالگرد در چین را در کینگ دائو در استان شانگدانگ به راه انداخت.

این نخستین باری است که شرکت ایرباس خط تولید بالگرد اچ-۱۳۵ را در جایی خارج از اروپا راه اندازی می‌کند که نشان از شروع فصلی جدید از روابط چین و اروپا و گسترده‌تر شدن همکاری‌های این قاره با چینی‌ها دارد. پیش بینی می‌شود نخستین بالگردی که از خط تولید این شرکت بیرون بیاید، در نیمه دوم سال ۲۰۱۹ باشد.

به گفته مقامات ایرباس، خط تولید جدید به صورت خاص برای مونتاژ ایرباس اچ-۱۳۵ ایجاد شده است، بالگرد دو موتوره‌ای که برای ماموریت‌های فوریتی پزشکی، کاربری نجات، ماموریت‌های پلیسی، آتش نشانی و گردشگری کاربرد دارد.

مهندسان برای شروع به کار در چین، یک دوره فشرده آموزشی دو ساله را در آلمان گذرانده اند. بازار بالگرد‌های غیرنظامی چین از جمله بازار‌های در حال رونق در جهان به شمار می‌آید و در دهه گذشته، تقاضا در این بازار برای دریافت بالگرد چهار برابر شده است که پیش بینی می‌شود با تصمیم چینی‌ها برای باز کردن فضای خود به روی صنعت هوافضا، این میزان افزایش یابد.

در حال حاضر، توان تعریف شده برای خط تولید یاد شده در چین، هجده فروند بالگرد در سال است که می‌توان بعد از گذشت چند سال و بسته به میزان تقاضا، این میزان را دو برابر کرد. همچنین احداث مراکزی برای خدمات جانبی مانند آموزش، تعمیر و نگهداری و دفاتر توزیع نیز شروع شده است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا