انتصاب 570 مدیر جوان و بانو پس از ابلاغ بخشنامه جوانگرایی استاندار گیلان


انتصاب 570 مدیر جوان و بانو پس از ابلاغ بخشنامه جوانگرایی استاندار گیلان

مشاور استاندار گیلان در امور جوانان با بیان اینکه گیلان رتبه اول در شاخص انتصاب مدیران زن در مناصب مدیریتی را دارد، گفت: پس از بخشنامه ای که توسط استاندار گیلان صادر...

مشاور استاندار گیلان در امور جوانان با بیان اینکه گیلان رتبه اول در شاخص انتصاب مدیران زن در مناصب مدیریتی را دارد، گفت: پس از بخشنامه ای که توسط استاندار گیلان صادر شد طی 566 روز، 570 انتصاب از میان جوانان و بانوان انجام شده است.

به گزارش ایلنا از رشت، فرشاد نوروزپور با بیان اینکه طی دولت دوازدهم در گیلان، 570 مدیر جوان و بانو طی 566 روز منصوب شده‌اند، اظهار داشت: گیلان رتبه اول در شاخص انتصاب مدیران زن در مناصب مدیریتی را از سوی وزارت کشور کسب کرده است.

مشاور استاندار گیلان در امور جوانان با بیان اینکه در حال حاضر تعداد مدیران کل و ارشد بانو در استان 16 نفر و مدیران جوان 15 نفر است، افزود: 9 نفر از این مدیران پس از ابلاغ بخشنامه منصوب شده اند.

نوروزپور با بیان اینکه تعداد معاونان مدیرکل و مدیر ارشد استانی جوان به 26 نفر رسیده عنوان کرد: انتصاب دو فرماندار زیر 40 سال، سه معاون فرماندار زن، چهار بخشدار بانو و 23 بخشدار جوان که 12 نفر آنان پس از صدور بخشنامه منصوب شده اند از موارد بارز جوان گرایی در استان است.

مشاور استاندار گیلان در امور جوانان کسب رتبه اول در شاخص انتصاب مدیران زن در مناصب مدیریتی از سوی وزارت کشور، انتصاب سه تن از جوانان و یک بانو به عنوان مشاوران استاندار و تشکیل مجمع مشورتی را از دیگر اقدامات انجام شده برای استفاده بیشتر از ظرفیت جوانان و بانوان عنوان کرد.

نوروزپور با اشاره به اینکه 72 مدیر بانو در حوزه دستگاه های اجرایی و 222 مدیر جوان در شهرستان ها منصوب شده اند افزود: در مجموع پس از بخشنامه ای که در پنجم مهرماه سال 96 توسط استاندار صادر شد طی 566 روز، 570 انتصاب از میان جوانان و بانوان انجام شده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عجیب  الناز شاکردوست در یک مراسم رسمی! + عکس