سیل اخیر به بیش از 8 هزار خانوار تحت پوشش بهزیستی خسارت وارد کرد


سیل اخیر به بیش از 8 هزار خانوار تحت پوشش بهزیستی خسارت وارد کرد

مدیرکل بهزیستی لرستان گفت: بیش از ۸ هزار خانوار جامعه هدف سازمان دچار خسارت شده‌اند. به گزارش خبرنگار ایلنا، مدیرکل...

مدیرکل بهزیستی لرستان گفت: بیش از ۸ هزار خانوار جامعه هدف سازمان دچار خسارت شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مدیرکل بهزیستی لرستان در جمع خبرنگاران استان گفت: بیش از ۸ هزار خانوار جامعه هدف سازمان دچار خسارت شده‌اند.

به گفته فاطمه زهرا توکلی در جریان سیل فروردین‌ماه بیش از ۸ هزار خانوار از جامعه هدف ما دچار خسارت شده‌اند. در مجموع بیش از ۱۴ هزار نفر از مددجویان بهزیستی تحت تأثیر سیل قرار گرفته‌اند.

وی تصریح کرد: همه مددجویان مستقر در این مناطق به فراخور بعد خانوار سه برابر مقرری خود را دریافت کرده‌اند. همچنین یارانه اردیبهشت‌ماه این افراد نیز واریز شده است.

وی بیان کرد: تاکنون ۱۷ استان برای ما محموله غیرنقدی ارسال کرده‌اند. همچنین ۴ استان کمک نقدی برای ما ارسال کرده‌اند. برای اورژانس اجتماعی از ۱۰ استان تیم اعزام شده که به‌نوبت در کنار همکاران ما در مناطق سیل‌زده حضور دارند.

رضا میرزایی، رئیس شورای انسجام بخشی صنعت آب و برق لرستان نیز در مصاحبه با خبرنگاران گفت: در سیل ۱۲ فروردین ماه ۹۸ خسارات زیادی به زیرساخت‌های مجموعه صنعت آب و برق لرستان وارد شد، به طوری که نزدیک به ۱۱ شهر و بیش از ۷۹۶ روستا متاثر از این سیل شدند.

وی افزود: مجموع خسارات وارده به شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی، شرکت توزیع برق و آب منطقه ای لرستان در سیل اخیر معادل ۱۲۵۲ میلیارد تومان بوده است.

میرزایی بیان کرد: خسارات وارده شامل شبکه های آبرسانی آب شرب شهری و روستایی، خطوط انتقال آب و برق، شبکه های توزیع برق، ایستگاه های پمپاژ آب کشاورزی، ایستگاههای هیدرومتری، شبکه‌های آبیاری و زهکشی، دیواره های حفاظتی، بندهای انحرافی، کانال‌های آبرسانی و .... بوده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چه عواملی باعث می‌شود نتیجه انتخابات آمریکا غیرقابل پیش‌بینی باشد؟