هایلایت: نکاتی که پیش از خرید بازی Sekiro: Shadows Die Twice باید بدانید


در جدیدترین شماره از سری آیتم ویدئوییِ «هایلایت»، به سراغ Sekiro: Shadows Die Twice رفته‌ایم و نکاتی که پیش از خرید این بازی باید بدانید را بررسی کرده‌ایم. تاکنون سی‌وسشه شماره از فصل نخست آیتم ویدئویی «هایلایت» منتشر شده و اینک با شماره سی‌‌و‌چهارم آن در خدمت شما عزیزان هستیم. در «هایلایت»، نکاتی که پیش از خرید یک بازی باید...

هایلایت: نکاتی که پیش از خرید بازی Sekiro: Shadows Die Twice باید بدانید

در جدیدترین شماره از سری آیتم ویدئوییِ «هایلایت»، به سراغ Sekiro: Shadows Die Twice رفته‌ایم و نکاتی که پیش از خرید این بازی باید بدانید را بررسی کرده‌ایم.

تاکنون سی‌وسشه شماره از فصل نخست آیتم ویدئویی «هایلایت» منتشر شده و اینک با شماره سی‌‌و‌چهارم آن در خدمت شما عزیزان هستیم. در «هایلایت»، نکاتی که پیش از خرید یک بازی باید بدانید را به اطلاعتان خواهیم رساند.

بازی Sekiro: Shadows Die Twice، جدیدترین ساخته استودیوی کاربلد فرام‌سافتور (FromSoftware) است که چندی پیش، توسط شرکت اکتیویژن (Activision) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه شد. این بازی عنوانی در سبک اکشنِ ماجراجویی است که با استقبال خوب منتقدان و بازی‌بازان نیز روبرو شد. بازی داستان یک شینوبی به نام سکیرو را دنبال می‌کند که پس از حوادث روی داده بر او و ارباب سابقش، باید از فردی حفاظت کند و در این راه، مسیر سخت و پرتلاطمی را پشت سر خواهد گذاشت.

در جدیدترین شماره «هایلایت»، به بررسی نکاتی که باید پیش از خرید این بازی بدانید، پرداخته‌ایم. با ما و قسمت جدیدی از «هایلایت»، همراه باشید.


دریافت هایلایت با کیفیت SD | دریافت هایلایت با کیفیت HD

برای مشاهده‌ی باقی ویدئوهای اختصاصی گیمفا و همچنین دیگر قسمت‌های آیتم هایلایت، به کانال‌های ما در سرویس‌های آپارات، یوتیوب و نماشا سر بزنید.

منبع

شاید مقاله های دیگر وب سایت روژان :را هم دوست داشته باشید

هایلایت: نکاتی که پیش از خرید بازی Sekiro: Shadows Die Twice باید بدانید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج