حال‌و‌هوای حرم علوی در شب میلاد حضرت مهدی (عج)


حال‌و‌هوای حرم علوی در شب میلاد حضرت مهدی (عج)

هم‌زمان با شب ولادت حضرت مهدی (عج) جمعی از دلباختگان اهل‌بیت (ع) خود را به حرم علوی رسانده و میلاد منجی عالم بشریت را جشن‌گرفتند.

به گزارش خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، هم‌زمان با ولادت حضرت مهدی (عج) هزاران نفر از عاشقان و دلباختگان اهل‌بیت(ع) به حرم حضرت امیرالمؤمنین (ع) مشرف شدند.

در این شب باشکوه اقوام و نژادهای مختلفی از کشورهای جهان در حرم حضرت علی (ع) به زیارت و نیایش مشغول بوده و با زبان خود میلاد منجی عالم بشریت را تبریک می‌گفتند.

حال‌و‌هوای حرم علوی در شب میلاد حضرت مهدی (عج)

حال‌و‌هوای حرم علوی در شب میلاد حضرت مهدی (عج)

در هر گوشه‌ای از حرم مطهر علوی کاروان‌ها به مدیحه‌سرایی پرداخته و‌ در ضلع غربی ایوان نجف نیز دعای کمیل قرائت شد که تمامی زائران و‌مجاوران این دعای پرشور را زمزمه کردند چرا که خواندن دعای کمیل در شب ولادت حضرت مهدی (هج) سفارش شده است.

حسین العالم یکی از زائران لبنانی حرم علوی در گفت‌وگو با خبرنگار حج و زیازت خبرگزاری فارس با تبریک ولادت مهدی موعود (عج) گفت: زیارت ائمه اطهار (ع) در مناسبت‌ها به ویژه میلاد حضرت مهدی (عج) حال و هوای دیگری دارد. چراغانی و تزئین حرم‌مطهر و خیابان‌های منتهی به حرم امیرالمؤمنین (ع) و همچنین حضور پرشور زائران روبروی ایوان نجف زیبایی خاصی به این مکان مقدس داده است.

مهدیه ثانی یکی دیگر از زائران حرم علویبا بیان اینکه حرم حضرت علی (ع) برای ما مثل خانه‌پدری است به خبرنگار فارس گفت: امیدوارم بزودی جشن باشکوه ظهور حضرت مهدی (عج) را برگزار کنیم و با زنده‌نگه داشتن یا شهدا دل امام زمان را شاد سازیم.

در سایر اعتاب مقدسه عراق نیز جشن میلاد منجی عالم بشریت باشکوه برگزار می‌شود و صبح روز میلاد حضرت ولیعصر(عج) از سوی بعثه‌مقام معظم رهبری دعای ندبه برگزار خواهد شد.

همچنین در قسمت‌های مختلف حرم علوی زائران با شکلات از زائران پذیرایی کرده و میلاد‌مخدی‌موعود را تبریک‌گفتند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته