کرسی‌های نفحات القرآن ویژه نیمه شعبان


کرسی‌های تلاوت نفحات القرآن همزمان با فرا رسیدن نیمه شعبان برگزار می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، کرسی تلاوت 354 نفحات القرآن شنبه 31 فروردین پس از نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع رسول اکرم (ص) واقع در تهرانسر، چهارراه صدف با تلاوت حاج حبیب صداقت برگزار خواهد شد. کرسی تلاوت 355 نفحات القرآن یکشنبه یکم اردیبهشت نیز پس از نماز مغرب و عشاء در مسجد الغدیر واقع در تهرانسر، شهرک دریا با تلاوت حاج حسین فردی برگزار می‌شود.

همچنین کرسی 356 نفحات 2 اردیبهشت پس از نماز مغرب و عشاء با تلاوت محمدهادی صلح‌جو در مسجد النبی(ص) تهرانسر برگزار خواهد شد. در این کرسی‌ها برگه‌های تدبر و تفسیر آیات میان مستمعین توزیع و به کودکان و نوجوانان حاضر در کرسی فقط به خاطر حضور در مسجد جوایزی اهدا می‌شود.

همچنین طرح حفظ موضوعی، ویژه جوانان و نوجوانان مساجد برگزار می‌شود. بدین صورت که دفترچه‌های حفظ موضوعی بین داوطلبان توزیع و سپس به صورت هفتگی از میزان پیشرفتشان سوال می‌شود. سپس در پایان هر فصل به نفرات برتر کمک هزینه سفر مشهد مقدس و جوایز نفیس دیگر تقدیم خواهد شد.

این کرسی‌ها از‌ طریق نرم افزارهای اینستاگرام در صفحه nafahat.video@ و برنامه لحظه نگار به صورت زنده پخش می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به این دو برنامه به صورت زنده از نفحات و نغمات آیات الهی بهره مند شوند.

علاقه‌مندان برای دستیابی به تلاوت‌ها و گزارش‌های تصویری این کرسی‌های تلاوت به کانال تلگرامی نفحات‌القرآن به نشانی nafahatalquran@ مراجعه کنند. همچنین مساجدی که خواستار برگزاری این کرسی‌های تلاوت هستند، می‌توانند با شماره 09128046843روابط عمومی دارالقرآن نفحات‌القرآن تماس گرفته و برای برگزاری این کرسی‌های تلاوت در مسجد خود اعلام آمادگی کنند.

کرسی‌های نفحات القرآن ویژه نیمه شعبان

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر