ایستادن در برابر طاغوتیان رمز تحقق دولت جهانی حضرت مهدی است


ایستادن در برابر طاغوتیان رمز تحقق دولت جهانی حضرت مهدی است

قم - ایرنا - رهبر شیعیان بحرین، گفت: دولت جهانی ولی عصر(عج) که ظلم و جهالت را از بین می برد زمانی محقق می شود که در برابر مستکبران و طاغوتیان بایستیم و به یاری ولی خدا بشتابیم.

به گزارش ایرنا، وی شنبه شب در آئین ویژه برنامه نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران، افزود: باید در برابر مستکبران و طاغوتیان و اراده آنها که تنها به دنبال تباهی انسان است، ایستاد چرا که جز در برابر خدا نباید در برابر احدی خضوع کرد.
وی خطاب به مستضعفان عالم گفت: ای مستضعفین زمین! امام، منجی، رهبر و موعود خود را بخواهید، امامی که در سایه او هیچ مشکلی باقی نخواهد ماند.
آیت الله شیخ عیسی قاسم با تاکید بر ضرورت ارتقای بصیرت و قوای جسمی و ذهنی شیعیان اظهار داشت: باید در همه ابعاد زندگی خود قدرتمند شویم تا ظالمان را نابود کرده و زمینه سازی ظهور را محقق نماییم.

** تمدن مادی انسان را به تباهی کشیده است
وی در ادامه گفت: انسان بزرگترین موجود در زمین است و مسئولیت آن؛ خودسازی، ساخت و آبادانی زمین، رشد و بالندگی روحی است ولی شاهد هستیم که امروز انسان از انسانیت خود بسیار به دور می باشد.
رهبر شیعیان بحرین، دلیل خلقت انسان را عبادت خدا دانست و افزود: دلیل تباهی و انحطاط انسان از وظیفه خود دوری از خدا و انحراف از راه الهی و حکومت طاغوت بر زمین است.
وی با بیان اینکه تمدن مادی باعث دوری انسان از وظیفه جانشینی انسان برای خدا شده است، گفت: راه حل بازگشت انسان به انسانیت خود، نزدیکی او به خدا و پیروی از امامی است که جاهلیت در آن تاثیری ندارد، از راه اسلام به اندازه بند انگشتی منحرف نمی شود.

** انقلاب جهانی مهدی(عج) دنیا را فتح می کند
آیت الله شیخ عیسی قاسم در ادامه گفت: حضرت مهدی (عج) از منتظران خود انتظار دارد که صلاحیت انجام وظایف این انقلاب جهانی را داشته باشند، دولتی که تحت رهبری الهی خواهد بود.
وی با تاکید بر اینکه خداوند اسلام را برای ما آورده و امام منجی را برای ما قرار داده است اظهار داشت: برای نصرت اسلام، تنها آمادگی ما برای سربازی امام زمان(عج) باقی مانده است.
آیت الله «شیخ عیسی قاسم» رهبر شیعیان بحرین، شنبه شب در آیین ویژه برنامه های نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران به عنوان مهدی یاور سال 1398 انتخاب و از وی با اهدای تندیس تقدیر شد.
طرح مهدی یاور سال در سه سال گذشته به صورت مستمر در این مسجد مقدس اجرا شده است، در این سه سال به ترتیب «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان، «شیخ ابراهیم زکزاکی» رهبر جنبش اسلامی نیجریه، «سردار حاج قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه و «ابومهدی المهندس» فرمانده حشدالشعبی عراق به عنوان مهدی یاور سال انتخاب و از آنان در گردهمایی بزرگ منتظران در شب نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران تجلیل شده است.
تحولات کشور بحرین و مجاهدت‌های آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان این کشور برای مبارزه با جنایت های آل خلیفه، موجب شد تا این عالم بعنوان مهدی یاور سال مسجد مقدس جمکران انتخاب شود.
«احمد قاسم درازی بحرانی» معروف به «شیخ عیسی قاسم»؛ عالم برجسته شیعه، رهبر شیعیان بحرین و رهبر معنوی انقلاب این کشور است. بحرین از 14 فوریه 2011 صحنه انقلاب مردمی ضد رژیم آل خلیفه است و مردم این کشور خواهان آزادی، برقراری عدالت و رفع تبعیض و روی کارآمدن دولتی منتخب در کشورشان هستند.
7404/ 6133/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)