البرز در حوزه جوانان رتبه نخست کشور را کسب کرد


البرز در حوزه جوانان رتبه نخست کشور را کسب کرد

کرج - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز گفت: این استان برای پنجمین سال متوالی رتبه نخست کشور را در حوزه فعالیت جوانان به خود اختصاص داد.

به گزارش ایرنا، امیرغفرانی شامگاه شنبه در آئین تجلیل از جوانان شهرستان فردیس که در سالن شهدای مشکین دشت برگزارشد، افزود:البرز یکی از استان های برتر در میادین ورزشی و حوزه جوانان است.
وی با بیان اینکه در کرج و شهرستان های دیگر البرز مراسم هفته جوان با شکوه خاصی برگزار می شود، گفت: این تصمیم از سوی وزارت ورزش و جوانان اتخاذ شده است .
وی اظهار داشت: امسال هفته جوان را به دستور مقام عالی وزارت ورزش خیلی ساده تر برگزار کردیم و هزینه هایی که قرار بود به صورت کلی به استان ها اختصاص داده شود برای کمک به مردم سیل زده کشور ارسال شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز گفت: جوانان حضرت علی اکبر(ع) را سرلوحه کار خود در زندگی قرار دهند زیرا این قشر پایه و اساس کشور ایران اسلامی هستند.
غفرانی افزود: تلاش ما بر این است جوانان البرزی را مورد تکریم قرار دهیم زیرا این حرکت ها موجب پیشرفت جوانان این خطه می شود.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فردیس نیز گفت: این اداره با مشارکت ادارات شهرستان برنامه های بسیار خوب و متنوعی پیش بینی کرد چرا که اعتقاد ما بر این است که جامعه ای رو به جلو حرکت کند.
داود عزیزی افزود: جوانان همیشه در میادین مختلف خود را به اثبات رساندند و فرماندهان دوران دفاع مقدس همه جوانان این مرز و بوم بودند که جنگ را به پیروزی رساندند.
وی بیان داشت: بعداز جنگ تحمیلی جوانان نقش خود را در سازندگی به خوبی ایفا کردند.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فردیس اظهار داشت: ورزش فردیس توسط 40 هیات ورزشی اداره می شود.
این مراسم با مشارکت شهرداری مشکین دشت و اداره ورزش و جوانان شهرستان فردیس برگزار شد.
7413/ 6155

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی