تاجگذاری دوباره بیانکونری اینبار با رونالدو + عکس


یوونتوس برای کسب هشتمین اسکودتوی متوالی خود این فصل بیشتر از همیشه عجله داشت. نوشته تاجگذاری دوباره بیانکونری اینبار با رونالدو + عکس اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

تاجگذاری دوباره بیانکونری اینبار با رونالدو + عکس

یوونتوس امپراطور ایتالیاست
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | ۲۳:۰۶
تاجگذاری دوباره بیانکونری اینبار با رونالدو + عکس

یوونتوس برای کسب هشتمین اسکودتوی متوالی خود این فصل بیشتر از همیشه عجله داشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یوونتوس موفق شد با کسب برتری ۱-۲ در خانه خود قهرمانی خود در سری آ را قطعی ساخته و به امپراطوری خود در ایتالیا برای یک فصل دیگر استمرار بخشد. بیانکونری که در تابستان کریستیانو رونالدو را به خدمت گرفته بود، این فصل تنها ۳۳ هفته برای فتح یک اسکودتوی دیگر زمان نیاز داشت و فاتح بلامنازع ایتالیا برای یک بار دیگر نشان داد قدرت اول فوتبال این کشور است.

عجیب نیست که همچنان برخی از هواداران دیگر تیم ها بعد از هر اشتباه داوری قصد دارند حکمرانی یوونتوس را به اتفاقاتی ورای مستطیل سبز مربوط دانند و حتی هشتگ “یووه اوت” به راه می اندازند، اما نتایج خیره کننده بانوی پیر در سالهای اخیر و قهرمانی های متوالی و مقتدرانه، حتی بدبین ترین هواداران رقبا را نیز به تحسین وا داشته است.

گرچه اینتر تابستان شلوغی را سپری کرده و ناپولی نیز با کارلو آنچلوتی از همان ابتدا مدعی بود، اما یوونتوس خیلی زود تفاوت خود را با دیگران نشان داد و حالا فاصله ۲۱ امتیازی با ناپولی، ثابت کرد قبای قهرمانی برازنده هیچ تیمی جز یوونتوس نیست. یوونتوس به اولین تیم ایتالیایی تبدیل شد که ۸ قهرمانی پیاپی در سری آ کسب می‌کند

بیانکونری چند روز قبل در لیگ قهرمانان و در شبی عجیب در خانه مقابل ستاره های جوان آژاکس مغلوب شده و نتوانست باز هم در لیگ قهرمانان توفیقی پیدا کند اما در ایتالیا آنها حریفی ندارند و هشتمین اسکودتوی متوالی، به خودی خود گویای همه چیز است.

جالب اینجاست که امروز تیم بانوان یوونتوس با پیروزی برابر ورونا فاتح سری آ در عرصه بانوان شد تا سلطه بیانکونری در ایتالیا تکمیل شود.

تاجگذاری دوباره بیانکونری اینبار با رونالدو + عکس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید