برگزاری جلسه کارگروه کمیته بیمه و درمان تأمین اجتماعی استان خوزستان


برگزاری جلسه کارگروه کمیته بیمه و درمان تأمین اجتماعی استان خوزستان

سومین جلسه کارگروه کمیته بیمه و درمان تأمین اجتماعی خوزستان با حضور مدیران کل و درمان تامین اجتماعی و روسای تشکل های کارگری و بازنشستگی این استان برگزار شد.

برگزاری جلسه کارگروه کمیته بیمه و درمان تأمین اجتماعی استان خوزستان

ایران اکونومیست- به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، سید محمد مرعشی مدیر کل تأمین اجتماعی استان خوزستان با تاکید براینکه تأمین اجتماعی یکی از ارکان اصلی ایجاد آسایش خاطر و امید به آینده در میان اقشار مختلف مردم است گفت : سازمان تأمین اجتماعی با بیش از نیم قرن قدمت سعی نموده است تا براساس استانداردهای تعیین شده توسط نهادهای بین المللی از جمله سازمان بین المللی کار و اتحادیه بین المللی تأمین اجتماعی، خدمات خود را به بیمه شدگان و مستمری بگیران ارائه نماید.

وی تشکیل جلسات مشترک بیمه و درمان و حضور شرکای اجتماعی این سازمان در این جلسات را امری مهم برشمرد و افزود : با همفکری ، همدلی و همراهی مدیران ، معاونین ، کارشناسان و اعضای محترم تشکل ها و مجامع کارگری و کانون های بازنشستگی ، این امیدواری وجود دارد تا اهداف متعالی سازمان را دنبال کنیم.

مرعشی دستیابی به سازمانی پاسخگو در قبال بیش از ٦٠ درصد از جامعه خوزستان را نیازمند همراهی همه مسئولان و دلسوزان مردم دانست.
همچنین دکتر صادق جلیلی مدیر درمان تأمین اجتماعی خوزستان با اشاره به کمبود پزشک متخصص در برخی مراکز تابعه درمانی تأمین اجتماعی استان تصریح کرد : طی جلساتی که با استاندار استان داشته ایم و آگاهی و اشرافی که دکتر شریعتی بر موضوعات درمانی بویژه حوزه تأمین اجتماعی دارند امیدواریم نسبت به رفع موانع و مشکلات فایق آئیم.

دکتر جلیلی همچنین به موضوع تهاتر با مراکز درمانی دولتی طرف قرارداد با سازمان تأمین اجتماعی و به پرداخت مبلغ ٥٨٣ میلیارد تومانی در سال ١٣٩٦ جهت انجام تعهدات و پرداختها به موسسات و مراکز طرف قرارداد با سازمان اشاره کرد و گفت : براساس پیش بینی های کارشناسانه این مبلغ در سال ٩٧ بالغ بر حدود ٦٧٠ میلیارد تومان بوده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...