استانداربوشهر :400 برنامه نشاط اجتماعی اجرا شد


استانداربوشهر :400 برنامه نشاط اجتماعی اجرا شد

بوشهر-ایرنا- استاندار بوشهرگفت: در راستای ایجاد شور و نشاط اجتماعی و افزایش امید زندگی پارسال 400 برنامه با مشارکت جوانان و نوجوانان در این استان اجرا شد.

به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند شنبه شب در نشست نکوداشت هفته جوان در بوشهر افزود: دولت به ایجاد فضای شادی و نشاط در جامعه و بویژه در دانشگاه ها مصمم است که در این راستا ویژه برنامه های متنوعی در استان بوشهر اجرا شده است.
وی بیان کرد: در این راستا برای اجرای برنامه های مختلف در چارچوب قانون و مقررات سیاست های دولت اجرایی و از نادیده گرفتن آن اجتناب می شود.
گراوند اظهارداشت: رویکرد مسئولان ارشد استان عقلانیت، منطق و صحبت کردن برای اجرا رویکردهای دولت تدبیر و امید در استان بوشهر است.
استاندار بوشهر افزود: در حوزه جوانان نیز آنها با هر نوع نگاه در قالب تشکل و غیر تشکلی می توانند طرح ها و ایده های خود را ارائه دهند.
گراوند یادآور شد: شمار سازمان های مردم نهاد استان بوشهر از ابتدا فعالیت دولت تدبیر و امید تاکنون از 16 به 230 سمن افزایش یافته که این خود نشان از عزم مصمم دولت برای میدان دادن به جوانان است.
وی افزود: با توجه به قرار گرفتن در آستانه تعطیلی مدرسه ها و دانشگاه ها نیاز است از سوی دستگاه های متولی برنامه ریزی مدونی برای اوقات فراغت آنها طراحی شود.
گراوند اظهارداشت: در ارتباط با شرکت های دانش بنیان به عنوان فرصتی برای اشتغالزایی نیز باید حمایت های موثری صورت گیرد تا جوانان بتوانند از این فرصت ها بخوبی استفاده کنند.
وی در ارتباط با مشاوره های پیش از ازدواج نیز گفت: در استان بوشهر این آمادگی وجود دارد تا با تامین منابع توسط اداره کل ورزش و جوانان و قانونمند کردن آموزش ها این مهم در سطح استان اجرایی شود.
گراوند تاکید کرد: بدون شک تحقق این مهم در کاهش آمار طلاق در استان نیز می تواند نقش چشمگیری ایفا کند.
مدیرکل امور هماهنگی و نظارت بر امور جوانان وزارت ورزش و جوانان نیز گفت: مسائل مرتبط با حوزه جوانان فرابخشی است و باید هر کدام از دستگاه ها به نوبه خود در این عرصه ایفای نقش کنند.
امید محدث افزود: در این زمینه رویکرد عملیاتی بودن مصوبه هایی است که در ستادهای ملی و استانی امور مربوط به جوانان به تصویب می رسد.
7212/6045

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی چرخه آب کلاس اول