100 خانه جوان در کشور فعال است


100 خانه جوان در کشور فعال است

بوشهر-ایرنا- معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: در زمان حاضر 100 خانه جوان در سطح مرکز استان ها فعال است.

به گزارش ایرنا، محمد مهدی تندگویان شنبه شب در حاشیه نشست بزرگداشت هفته جوان در بوشهر در جمع خبرنگاران افزود: در دولت سابق خانه های جوان در اختیار دستگاه های اجرایی قرار گرفت بطوری که تنها هفت خانه جوان در کشور وجود داشت و با آمدن دولت تدبیر و امید با هدف ساماندهی امور جوانان این خانه ها به آنها واگذار شده است.
وی بیان کرد: راه اندازی خانه های جوان در شهرستان های پرجمعیت بطور جد در دستور کار است تا با تملک این مکان خانه جوان در سطح شهرستان ها افزایش یابد.
تندگویان ادامه داد: استان بوشهر در زمان حاضر 10 درصد خانه های جوان کشور را به خود اختصاص داده و در این زمینه سرآمد است که انتظار می رود جوانان به خوبی از این ظرفیت استفاده کنند.
وی افزود: تلاش می شود با اختصاص اعتبار جدید به استان زمینه افزایش خانه های جوان در شهرستان های استان بوشهر فراهم شود.
تندگویان اظهار داشت: شمار سازمان های مردم نهاد کشور در حوزه ورزش و جوانان از 100 مورد امروز به 2هزار و 500 واحد رسیده است و پیش بینی می شود تا سال پایانی دولت شمار سمن ها به 6 هزار واحد افزایش یابد.
وی تاکید کرد: تشکل های مردم نهاد باید کار در حوزه های مختلف عمرانی، علمی، پژوهشی و تولیدی در جامعه را رونق و از ظرفیت های سمن ها در مناطق استفاده بیشتری کنند.
7212/6045

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر