معاون وزیر ورزش:93 خانه جوان فعال ایجاد شد


معاون وزیر ورزش:93 خانه جوان فعال ایجاد شد

بوشهر-ایرنا- معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت:در راستای جلب مشارکت های جوانان هم اینک 100 خانه جوان درمراکز استانها فعال است که از این شمار 93 خانه در دولت تدبیر و امید ایجاد شده است.

به گزارش ایرنا، محمد مهدی تندگویان شنبه شب در حاشیه نشست بزرگداشت هفته جوان در بوشهر در جمع خبرنگاران افزود: در دولت سابق خانه های جوان در اختیار دستگاه های اجرایی قرار گرفت بطوری که تنها هفت خانه جوان در کشور وجود داشت که با آمدن دولت تدبیر و امید با هدف ساماندهی امور جوانان این خانه ها به آنها واگذار شده است.
وی بیان کرد: اکنون راه اندازی این خانه ها در شهرستان های پرجمعیت بطور جد در دستور کار است تا با تملک این مکان خانه جوان در سطح شهرستان ها افزایش یابد.
تندگویان ادامه داد: استان بوشهر نیز اکنون 10 درصد خانه های جوان کشور را به خود اختصاص داده و در این زمینه سرآمد است که انتظار می رود جوانان از این ظرفیت بخوبی استفاده کنند.
وی افزود: تلاش می شود با اختصاص اعتبار جدید به استان بوشهر زمینه افزایش خانه های جوان در شهرستان های این استان فراهم شود.
وی در بخش دیگری از صحبت های خود اظهارداشت: شمار سازمان های مردم نهاد در حوزه ورزش و جوانان در ابتدای فعالیت دولت تدبیر و امید تنها 100 واحد بوده که اکنون شمار آن به 2 هزار و 500 واحد رسیده است.
تندگویان ادامه داد: در این راستا پیش بینی شده تا سال پایانی دولت تدبیر و امید شمار سمن ها به 6 هزار واحد افزایش یابد.
وی تاکید کرد: تشکل ها باید کار در حوزه های مختلف عمرانی، علمی، پژوهشی و تولیدی در جامعه را رونق و از ظرفیت های سمن ها در مناطق استفاده بیشتری کنند.
7212/6045

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عجیب ترین لباس الناز شاکردوست در اکران جدیدترین فیلم ! / این استایل بعید بود !