امام جمعه شهرکرد: رسالت شیعه پیمان مستمر با امام زمان است


امام جمعه شهرکرد: رسالت شیعه پیمان مستمر با امام زمان است

شهرکرد - ایرنا- نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به ویژگیهای عصر غیب ، یکی از مهمترین رسالت شیعیان ، پیمان مستمر با امام زمان (عج) عنوان کرد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمد علی نکونام نماینده روز شنبه در آیین جاری شدن خطبه پیمان نامه و نماز وحدت کارگزاران نظام در چهارمحال و بختیاری در مصلای امام خمینی (ره) افزود : برنامه یک سال در تداوم این پیمان طراحی شود و نمی‌خواهیم این پیمان نامه فقط شعاری باشد بلکه به یک برنامه کاربردی تبدیل شود.
امام جمعه شهرکرد گفت: پیمانی که با هم با امام زمان (عج) بسته ایم و چراغ و نقشه راه یک سال خود قرار می دهیم و روی این پیمان و عمل به آن متمرکز و متعهد می‌شویم.
نماینده ولی فقیه در استان به ویژگی های دعای عهد امام زمان اشاره و تصریح کرد: دعای عهد یک دعایی است که هر روز به صورت روزمره باید خوانده شود و هر روز با امام زمان(عج) پیمان تازه شود و این دعا یکی از وظایفی است که شیعه دارد که مستمر با امام زمانش پیمان ببندد.
امام جمعه شهرکرد خاطرنشان کرد: البته دعای عهد به روز است منتهی این پیمان نامه مسئولان استان با امام زمان(عج) از یک زاویه دیگر دیده شده است و شرایط عصر انقلاب و عصر ظهور در آن مدنظر است.
نماینده ولی فقیه در استان افزود: با برنامه ریزی و وفای به عهده ، این پیمان بدون شک، سال آینده تفاوت آشکاری در همه امور، امور فردی، خانوادگی، جمعی و در استان و تراز انقلاب اسلامی ایجاد خواهد شد.
به گزارش ایرنا، در مراسم امروز اقامه نماز وحدت کارکنان چهارمحال و بختیاری ،نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد پیمان نامه‌ مسئولان استان با امام عصر (عج) را آماده و قرائت کرد و ‌مسئولان و کارگزاران استان پس از اقامه نماز وحدت ، این عهدنامه و پیمان‌نامه را با حجت اعظم حق امام زمان (عج) بستند که با اعمال و رفتار، جهاد مستمر و مقاومت در برابر طاغوت ها، با هوشیاری و بصیرت در برابر نفاق، با وحدت ولائی و نه وحدت حزبی، با خدمت جهادی و نه خدمت روز مرّگی و غافل نشدن از آبادانی استان و کشور و هرگز کوتاهی نکردن برای رفع گرفتاری مردم یاری‌گر امام زمان(عج) و زمینه ساز ظهور امام عصر باشند.
2097

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


غار کوه گره خان آباد