مراسم جشن ولادت امام زمان در خانه کارگر برگزار شد


مراسم جشن ولادت امام زمان در خانه کارگر برگزار شد

مراسم جشن میلاد حضرت ولیعصر (عج) در خانه کارگر با حضور علیرضا محجوب و عده کثیری از اعضا و مهمانان برگزار شد.

مراسم جشن میلاد حضرت ولیعصر (عج) در خانه کارگر با حضور علیرضا محجوب و عده کثیری از اعضا و مهمانان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مراسم جشن نیمه شعبان به مناسبت سالروز با سعادت میلاد ولی عصر(عج) در خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران برگزار شد. در این مراسم عده زیادی از کارگران و اعضای خانواده‌شان حضور یافتند.

این مراسم با تلاوت قرآن و پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران آغاز شد. بعد از آن، مجری برنامه ضمن تبریک ولادت فرخنده حضرت امام زمان، به مهمانان حاضر در برنامه خوشامد گفت و از یکی از نوجوانان تعلیم دیده در دارالقرآن خانه کارگر دعوت کرد تا به تشریح اهداف نهضت ظهور بپردازد.

بعد از اتمام صحبت‌های این نوجوان، مسابقه پرتاب دارت با شرکت عده‌ای از بانوان برگزار شد و در انتها نیز به دو برنده این مسابقه هدایایی اهدا شد.

بعد از مسابقه، از یکی از مداحان اهل بیت(ع) دعوت به عمل آمد تا با حضور بر روی سن، به اجرای برنامه‌ای متناسب با جشن نیمه شعبان بپردازد. این مراسم با استقبال و ابراز احساسات حضار مواجه گشت. مراسم با ذکر صلواتی به یاد شهدای گمنام هشت سال جنگ ادامه یافت. بعد از آن، مجری برنامه از دو نفر آقایان حاضر در مراسم جشن دعوت به عمل آورد تا با حضور بر روی سن، به اجرای یک نمایش طنز بپردازند؛ نمایشی که موجبات خنده و تفرح بسیار زیاد حاضران را فراهم آورد. در پایان نمایش، با اهدای هدایایی به این دو، از اجرای جالب آنها تقدیر به عمل آمد.

مجری برنامه سپس به تشریح برخی خدمات و برنامه‌های خانه کارگر پرداخت. بعد از وی، محمدصادق محسنی کبیر (مدیر روابط عمومی سازمان دارالقرآن خانه کارگر) به بیان برنامه‌های در پیش روی هفته کارگر 98 و اقدامات و خدمات دارالقرآن پرداخت.

بعد از سخنرانی محسنی، مجری برنامه از حسن صادقی (معاون دبیرکل خانه کارگر و رییس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری)، پرویز نصیری (معاون امور اعضا و آموزش خانه کارگر) و محمودی (معاون اجرایی دبیرکل خانه کارگر) دعوت کرد تا با سایر مهمانان مراسم جشن خانه کارگر صحبت کنند. صادقی ضمن تبریک جشن نیمه شعبان، ابراز امیدواری کرد تا شیعیان بتوانند در پشت سر ولایت، پیگیر مطالبات مستضعفان باشند تا جامعه آرمانی وعده داده شده، محقق گردد.

نصیری نیز گفت: در راستای انتظار فعالانه برای ظهور امام زمان، پیگیر فعالیت تشکیلاتی برای خدمت به اقشار جامعه هستیم تا در زمان ظهور ایشان، به عنوان سربازان فعال وی خدمت کنیم.

محمودی هم ضمن تبریک جشن میلاد، با یادآوری این نکته که بسیاری از هموطنان درگیر سیل هستند، اظهار داشت: خواهش می‌کنم همه به این افراد توجه داشته باشند و هر قدر که در توانشان است و به وسعشان می‌رسد، به سیل‌زدگان کمک کنند.

سپس، نمایش طنز دیگری اجرا شد که بسیار مورد استقبال حاضران قرار گرفت. در پایان، به این دو فرد هنرمند دو سهمیه استراحتگاه خانه کارگر داده شد.

مراسم با نورافشانی و دعاخوانی برای ظهور حضرت ولیعصر ادامه یافت.

در پایان مراسم، علیرضا محجوب (دبیرکل خانه کارگر، نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس و رییس فراکسیون کارگری مجلس) با خواندن ابیاتی از غزل مشهور حافظ شیرازی (مژده ای دل که مسیحا نفسی می‌آید/که ز انفاس خوشش بوی کسی می‌آید) گفت: بحث انتظار و چشمداشت برای موعود مختص به یک مذهب نیست. حتی نظام‌های اساطیری باستانی و ادیان غیرالهی هم، موعود دارند. ادیان الهی بالاتفاق موعود دارند. موعود تورات، احمد است، موعود انجیل، مسیح و موعود ما هم کسی است که شما به انتظارش نشسته‌اید تا آنچه که گفته شده، تحقق یابد.

وی ادامه داد: امیدوارم همه ما توصیف کاملی باشیم از این اشتیاق و این انتظار. همه ادیانی که به فردا چشم دوخته‌اند، موعود را در ذهنشان پرورانده‌اند.

محجوب سپس ضمن تشکر از اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری، سازمان دارالقرآن و امور اعضای خانه کارگر و تمام کسانی که در اجرای مراسم جشن میلاد امام زمان همکاری نمودند، از حضور مهمانان برنامه قدردانی نمود.

در پایان جشن و با مشارکت دبیرکل خانه کارگر به سه تن از مهمانان حاضر در مراسم به قید قرعه جوایزی اهدا شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | هدیه عجیب مهسا طهماسبی برای حامد آهنگی؛ چسب بزن بشین!