بیوگرافی و عکس های فرزاد فرخ خواننده


بیوگرافی و عکس های فرزاد فرخ خواننده بیوگرافی فرزاد فرخ فرزاد فرخ متولد شیراز در 2 بهمن ماه دهه شصت می‌باشد. وی یکی از خوانندگان محبوب پاپ کشورمان است . نام اصلی اش فرزاد امید فرخی فرد شیرازی می‌باشد. شروع فعالیت هنری او فعالیت خود را از سال 1380 با کلاس‌های گیتار آغاز کرد، بعد […] نوشته بیوگرافی و عکس های فرزاد فرخ خواننده اولین بار در مجله...

بیوگرافی و عکس های فرزاد فرخ خواننده

بیوگرافی فرزاد فرخ

فرزاد فرخ متولد شیراز در ۲ بهمن ماه دهه شصت می‌باشد. وی یکی از خوانندگان محبوب پاپ کشورمان است . نام اصلی اش فرزاد امید فرخی فرد شیرازی می‌باشد.

بیوگرافی و عکس های فرزاد فرخ خواننده

شروع فعالیت هنری

او فعالیت خود را از سال ۱۳۸۰ با کلاس‌های گیتار آغاز کرد، بعد از مدتی به سمت پیانو رفت و در نهایت شروع به آهنگسازی و ملودی کرد و آروم آروم به سمت ساخت آهنگ برای خوانندگان همتراز شد.

ایشان مانند حمید هیراد و ماکان بند با قرارداد انحصاری موسیقی وارد شرکت (فرهنگی هنری آوازی نو ) به مدیریت آقای حسن اردستانی شد و زیر نظر تیم این شرکت به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

ساز تخصصی فرزاد فرخ گیتار است و علاوه بر خوانندگی، فعالیت‌هایی چون نوازندگی و آهنگ سازی را نیز انجام می‌دهد.

بیوگرافی و عکس های فرزاد فرخ خواننده

خانواده

مادرش آبادانی و پدرش اهل شیراز است. خودش نیز در حال حاضر ساکن تهران است.

وی حدود ده سالی را نیز در آبادان زندگی کرده است.

همسر فرزاد فرخ

ایشان تا بحال ازدواج نکرده اند و مجرد میباشند.

آثار و آهنگ‌های فرزاد فرخ

هوای تو
ترانه دردانه
گل قرمز
اهل عاشقی
خواب
پاییز
توسرتری
دیوانگی
عشقم
ای جان

برنامه های تلویزیونی

کودک شو
فرمول یک
خندوانه
من وشما
وقتشه

بیوگرافی و عکس های فرزاد فرخ خواننده

نحوه به شهرت رسیدن فرزاد

فرزاد فرخ با انتشار دو آهنگ هوای تو و لبخند با همکاری امیر علی هدایت که در حوضه میکس و مسترینگ موزیک فعالیت دارد، به شهرت خود افزود.

دوره ها خارج از کشور فرزاد فرخ

او در مورد دوره های تخصصی که گذرانده است، اینگونه گفته است که: یک مدت زمان نسبتا طولانی تحقیقات در خصوص آهنگسازی و تنظیم آهنگ انجام داده ام و در این راستا حتی مدتی خارج از کشور در دوره های تخصصی شرکت کرده و آموزش دیده ام.

بنا به گفته های فرزاد فرخ، او عاشق تولید آهنگ است. بنا به متن صحبت های فرزاد فرخ، آن زمان یعنی در ابتدای کار، کلا ارتباط زیادی با خوانندگی نداشتم، اما کار ساختن آهنگ را بسیار دوست داشتم و دارم یعنی واقعا تولید آهنگ را خیلی دوست دارم، این علاقه من از آن رو است که چون ترانه و ملودی را خیلی کار کردم، بنابراین خیلی نوشتن را دوست دارم و…

علت خواننده شدن

در خصوص این که فرخ چگونه به عرصه خوانندگی وارد شد، باید بدانید که کارش از ساختن آهنگ شروع شده است. خود او در این زمینه گفته است که: خیلی کار در زمینه ساخت آهنگ انجام دادم و همیشه اطرافیان و دوستانم می گفتند که چرا خودت نمی خوانی، وقتی اتود یک کاری را می خواندم، دوستان اینطور می گفتن که این اتود از کار اصلی که خواننده آن می خواند خیلی زیباتر و بهتر است. خلاصه با همین تشویق ها بود که دوره های سولفژ صدا را گذراندم و به این شکل وارد عرصه خوانندگی شدم.

عکس های فرزاد فرخ

بیوگرافی و عکس های فرزاد فرخ خواننده

بیوگرافی و عکس های فرزاد فرخ خواننده

بیوگرافی و عکس های فرزاد فرخ خواننده بیوگرافی و عکس های فرزاد فرخ خواننده

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بیوگرافی چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت بیت‌کوین سقوط کرد