فرصت اضافه برای پرداخت قبوض ارتباطی در شهرهای سیل‌زده خوزستان/ اعلام شهرها به زودی


اپراتورهای موبایل تا چند روز آینده صورتحساب اردیبهشت‌ شامل تمامی معوقات از جمله بدهی پیشین را برای همه مشترکان ارسال می‌کنند که در چند شهر سیل‌زده خوزستان در صورت عدم پرداخت ارتباط مشترک قطع نخواهد شد؛ لیست شهرها به زودی اعلام می‌شود. به گزارش فاوانیوز به نقل از فارس، اخیرا پیشنهاد تعویق دریافت مطالبات اپراتورها در شهرهای درگیر سیل در خوزستان...

فرصت اضافه برای پرداخت قبوض ارتباطی در شهرهای سیل‌زده خوزستان/ اعلام شهرها به زودی
اپراتورهای موبایل تا چند روز آینده صورتحساب اردیبهشت‌ شامل تمامی معوقات از جمله بدهی پیشین را برای همه مشترکان ارسال می‌کنند که در چند شهر سیل‌زده خوزستان در صورت عدم پرداخت ارتباط مشترک قطع نخواهد شد؛ لیست شهرها به زودی اعلام می‌شود.

به گزارش فاوانیوز به نقل از فارس، اخیرا پیشنهاد تعویق دریافت مطالبات اپراتورها در شهرهای درگیر سیل در خوزستان توسط وزیر ارتباطات مطرح شده است.
محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: جمع زیادی از مردم خوزستان همچنان درگیر سیل هستند؛ از اپراتورها خواستم دریافت مطالبات خود در این شهرها را تا پایان اردیبهشت به تعویق بیاندازند و خدمات به‌هیچ وجه به دلیل بدهی قطع نشود.
در پیگیری فارس از برخی اپراتورهای موبایل مشخص شد که قرار است صورت‌حساب ماه جاری شامل تمامی معوقات از جمله بدهی پیشین طبق روال سابق در چند روز آینده برای مشترک ارسال و پیامک شود که در صورت عدم پرداخت، ارتباط مشترک قطع نخواهد شد و احتمالا این فرصت تا پایان اردیبهشت‌ماه خواهد بود. این امکان نیز تنها شامل حدود ۷ یا ۸ شهر درگیر سیل در استان خوزستان است که لیست شهرها به زودی از سوی اپراتورها اعلام خواهد شد.
به گزارش فارس، تقریبا یک هفته تا ۲ هفته از دوره صورت‌حساب‌گیری ماه فروردین‌ماه توسط اپراتورهای تلفن‌همراه رایگان اعلام شده بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد