حسینی : منصوریان تیم را با هم رفیق و صمیمی کرد


محمد رضا حسینی معتقد است که از تعطیلات نیم فصل نهایت استفاده را بردند و همچنین بازی مقابل الوصل را در لیگ قهرمانان آسیا مهم ترین بازی این فصل می داند . نوشته حسینی : منصوریان تیم را با هم رفیق و صمیمی کرد اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

حسینی : منصوریان تیم را با هم رفیق و صمیمی کرد

محمد رضا حسینی :آخر فصل قراردادم با ذوب تمام است
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | ۲۰:۱۵
حسینی :  منصوریان تیم را با هم رفیق و صمیمی کرد

محمد رضا حسینی معتقد است که از تعطیلات نیم فصل نهایت استفاده را بردند و همچنین بازی مقابل الوصل را در لیگ قهرمانان آسیا مهم ترین بازی این فصل می داند .

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان پس از پشت سر گذاشتن یک نیم فصل کابوس وار که حتی باعث شده بود این تیم در برهه ای از زمان خطر سقوط به لیگ یک را حس کند در نیم فصل دوم توانست تا حد زیادی اعاده حیثیت کند و با درخشش در لیگ قهرمانان آسیا ثابت کند که نتایج ضعیف این تیم تنها یک افت مقطعی بوده است .بعد ورود منصوریان به جای نمازی ذوبی ها توانستند از تعطیلات نیم فصل نهایت استفاده را ببرند و به نوعی از دیدار مقابل پدیده شرایط این تیم به کلی تغییر پیدا کرد. آنها درآخرین دیدار خود موفق شدند تیم فوتبال پرسپولیس را در هفته بیست و ششم متوقف کنند و این درحالی بود که حتی می توانستند نتیجه این دیدار را به نفع خودشان پایان ببرند .یکی از بازیکنانی این روزها دوباره به فرم ایده الش بازگشته است محمد رضا حسینی وینگر توانای ذوب آهن است که در دیدار مقابل پرسپولیس هم یک بازی قابل قبولی را ارائه کرد .

محمد رضا حسینی در خصوص این بازی و شرایط کلی ذوب آهن اظهار داشت:

« ما در بازی مقابل پرسپولیس برای برد به زمین آمده بودیم و فکر می کنم بازی را هم خوب شروع کردیم. به هر حال پرسپولیس هم تیم پر مهره و بزرگی است و کار در جلوی این تیم به همین راحتی ها نیست .»

محمد رضا حسینی در ادامه افزود :

« ما در نیمه اول بازی بهتر و روانتری را نسبت به آنها انجام دادیم و یکی دو موقعیت بسیار خوبی هم داشتیم که متاسفانه تبدیل به گل نشد ، اما در نیمه دوم تا حدودی شرایط پایاپای و مساوی شد و در کل معتقدم بازی بسیار جون دار و خوبی بود و جزو آن بازی های صفر بر صفر مهیجی بود که فکر نمی کنم حوصله کسی سر رفته باشد ، هم تماشاگرانی که آمده بودند وهم مردم در پای گیرنده هایشان بازی خوبی را تماشا کردند. »

این وینگر ۲۹ ساله اهل نور آباد استان فارس در ارتباط با اینکه دلیل تفاوت این دو نیم فصل را بیشتر در چه عاملی می بیند عنوان کرد :

« ببینید در نیم فصل اول یک سری شرایط در تیم بود که خیلی بیرون از تیم درز نکرده است و الان هم جای صحبت هم ندارد . یک سری مشکلاتی بود که پیش آمد و ممکن است در بزرگ ترین تیم های دنیا هم مثل رئال مادرید یا منچستر یونایتد هم اتفاق بیفتد. ما هم بعد از سه تا چهار فصل خیلی خوبی که پشت سر گذاشتیم فکر می کنم توقع از ذوب آهن بسیار بالا رفته است. تیمی که چند سال است که در آسیا شرکت کرده است و تا حدی هم موفق بوده ، ضمن اینکه عنوان نایب قهرمانی آسیا را هم به دست آورده است و به همین دلایل مردم هم توقعشان این بود که این فصل ما برای کسب رتبه های بالای جدول بجنگیم اما شرایط به گونه ای رقم خورد که با توجه به حواشی که به وجود آمد و اتفاقاتی که در نیم فصل اول افتاد نتوانستیم مثل سال های گذشته شروع خوبی داشته باشیم . »

محمد رضا حسینی با تشکر از زحمات مربی نیم فصل اول ذوب آهن اظهار داشت :

« بالاخره آقای نمازی هم زحمت خود را کشیده بود اما بعضی وقت ها در فوتبال نمی شود . نمی توانیم توان فنی آقای محمد نمازی، رجب زاده و رضایی را کتمان کرد اما گاهی اوقات همانطور که گفتم در فوتبال جور نمی شود.» .

بازیکن تاثیر گذار این سال های اخیر ذوب آهن در باره تاثیر حضور منصوریان اعتقاد دارد:

« آقای منصوریان هم از روزی که آمدند اگر خاطرتان باشد ما در چهار بازی اول نتیجه نگرفتیم اما یک تعطیلات خوبی در نیم فصل به وجود آمد که ما در ان مقطع یک هفته بیشتر استراحت نکردیم و ۱۵ روز زود تراز بقیه تیم ها به تمرینات برگشتیم و بدنسازی و تمرینات خوبی را پشت سرهم را انجام دادیم و در حال حاضر هم داریم نتیجه آن بدنسازی خوب و حرفه ای تعطیلات نیم فصل را می بینیم . از طرف دیگر هم آقای منصوریان تیم را از لحاظ روحی و روانی جمع کردند و رفاقت ها در تیم بیشتر شد و بچه ها به هم بیشتر نزدیک شدند، چیزی که تیم به آن احتیاج مبرمی داشت حتی بیشتر از کارهای بدنسازی این موضوع تاثیر گذار بود. واقعا علی آقا بسیار عالی و کار بلد این معضل را در تمام اعضای باشگاه حل نمود ضمن اینکه همه بچه ها هم در این راستا کمک کردند تا تیم به وضعیت امروزی تبدیل شود.»

محمد رضا حسینی درباره نقش سعید آذری تصریح کرد:

« خب بالاخره آقا سعید همواره در این چند ساله در کنار تیم بوده اند و نقش ایشان غیر قابل کتمان است ، البته ما در این فصل مشکلات زیادی از لحاظ مالی و یا بقیه مسائل داشتیم و درعین حال تمام نشده است .اما ذوب اهن تیمی است که معمولا بچه ها آن اعتماد لازم را که به کارخانه و باشگاه ذوب آهن دارند که امیدواریم هر چه زودتر این مسائل هم حل می شود. »

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مزایای مهندسی معکوس در جنگ چیست؟