اعلام آماده باش امنیتی در کربلا همزمان با فرا رسیدن نیمه شعبان


اعلام آماده باش امنیتی در کربلا همزمان با فرا رسیدن نیمه شعبان

شفقنا(پایگاه بین المللی همکاری های خبری شیعه)- فرماندهی پلیس کربلای مقدس از آماده باش امنیتی تمامی نیروهای خود همزمان با فرا رسیدن نیمه شعبان خبر داد. به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از خبرگزاری «الفرات نیوز»، در بیانیه پلیس کربلا آمده است: طرح امنیتی ویژه تامین امنیت مراسم نیمه شعبان زیر نظر فرماندهان امنیتی و با همکاری بخش ها […]

اعلام آماده باش امنیتی در کربلا همزمان با فرا رسیدن نیمه شعبان

شفقنا(پایگاه بین المللی همکاری های خبری شیعه)- فرماندهی پلیس کربلای مقدس از آماده باش امنیتی تمامی نیروهای خود همزمان با فرا رسیدن نیمه شعبان خبر داد.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از خبرگزاری «الفرات نیوز»، در بیانیه پلیس کربلا آمده است: طرح امنیتی ویژه تامین امنیت مراسم نیمه شعبان زیر نظر فرماندهان امنیتی و با همکاری بخش ها و سرویس های امنیتی و اطلاعاتی ارتش، پلیس و بسیج مردمی تدارک دیده شده و هدف از آن تامین امنیت کامل شهر کربلا برای برگزاری مراسم اعیاد شعبانیه است.

این بیانیه افرود: همزمان با نزدیک شدن به روز پانزدهم شعبان مصادف با سالروز ولادت امام مهدی(عج)، «سرلشکر احمد علی زوینی» فرمانده پلیس استان کربلا به بخش های مختلف پلیس این شهر توصیه کرده است که برای تامین امنیت کامل زائران، روند اقدامات امنیتی خود را افزایش داده و کاملا آماده باشند.

در این بیانیه یادآور شده است: تمامی سرویس های امنیتی به تلاش های خود در وردی ها و خروجی های این شهر ادامه می دهند و با همکاری نیروهای کمکی که از استان های مجاور برای شرکت در طرح ویژه اعیاد شعبانیه به کربلا آمده اند، کنترل کامل تمامی مناطق کربلا را در دست دارند.

فرماندهی پلیس کربلا همچنین اعلام کرده است که کربلای مقدس امن و باثبات است و نیروهای مکلف تلاش های زیادی برای تامین امنیت زائران در مراسم نیمه شعبان انجام می دهند.

پلیس کربلا همچنین از شهروندان عراقی خواسته است با سرویس های امنیتی و اطلاعاتی همکاری کنند و موارد مشکوک را گزارش دهند.

خبر را در فرات نیوز ببینید

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر | تیپ خاص و متفاوت زنان یگان ویژه در رژه روز ارتش