خلاصه داستان سریال سال های دور از خانه

خلاصه داستان سریال سال های دور از خانه + آنچه در قسمت بعد میبینیم

سریال سال های دور از خانه سریالی در ژانر کمدی می باشد که از امروز یعنی 31 فروردین 1398 قسمت اول این سریال منتشر شده و هر هفته شنبه ، شاهد انتشار قسمت اول این سریال خواهیم بود.

این سریال در واقع اسپین آفی از سریال شاهگوش بوده و میتوان سریال سال های دور از خانه را اولین اسپین آفی دانست که در ایران تولید و منتشر شده است.

خطر اسپویل داستان : سعی کنید پیش از خواندن این متن ، سریال را مشاهده کنید.برای دانلود از لینک زیر استفاده کنید.

دانلود سریال سالهای دور از خانه

دیدن این سریال کمدی را به همه کاربران عزیز پیشنهاد میکنیم.

داستان سالهای دور از خانه روایتگر زندگی جوانی شهرستانی است که پس از اتمام سربازی اش در کلانتری 100 ملت شهر تهران ، بدلیل عشقش به دختری

که اولین بار او را در کلانتری دیده است و با او در پارکی اطراف کلانتری قرار گذاشته است به کارتن خوابی در تهران روی آورده است

و هر روز به امید دیدار الیزابت به پارک یاد شده می رود و سک الیزابت که لوسی نام دارد را نیز با خود می برد تا در صورت دیدن الیزابت سگش را به او هدیه دهد.

داستان سریال سال های دور از خانه 1512 روز بعد از سریال شاهگوش را روایت می کند
و زندگی شهرام خنجری را که به یک کارتن خواب تبدیل شده است را در این سریال میبینیم.

داستان قسمت اول سریال سال های دور از خانه

در قسمت اول سریال سال های دور از خانه زندگی جدید شهرام خنجری به نمایش گذاشته می شود. در ابتدای این قسمت دعوای چندین کارتن خواب را میبینیم که بر سر قلمرو و حوزه استحفاضی شان با یکدیگر بحث میکنند. به ظاهر برنده این دعوا شهرام خنجری است اما وی پس از اینکه شب به شهربازی می رود تا آنجا بخوابد ، متوجه می شود کارتن خواب دیگری در سطل آشغال پنهان شده است و میخواهد او نیز شب را در شهربازی به صبح برساند.

همین باعث دعوا بین شهرام و او می شود که در همین حین نگهبان می رسد و آنها پنهان شده و در سطل آشغال با یکدیگر به دعوایشان ادامه می دهند. این دعوا سبب می شود نگهبان آنها را پیدا کرده و دنبال کند. این فرار دو نفره زمینه دوستی شهرام با آن کارتن خواب می شود.

شهرام روز ها را به اصلاح و آرایش مو در پارک می پردازد و شب ها در چرخ و فلک پارک می خوابد.

پیدا شدن مالک لوسی ، سگ خنجری

اما روز 1512 ام روز متفاوتیست در این روز ناگهان شهرام متوجه می شود معتادی ، سگش را دزدیده و میخواهد او را بکشد تا مواد مخدری را که لوسی خورده است از بدنش خارج کند. بلافاصله شهرام خود را به یک دامپزشکی می رساند تا لوسی را مداوا کند

اما دکتر فکر میکند این سگ توسط کارتن خواب ها دزدیده شده و به شخصی که احتمال می دهد سگ متعلق به اوست زنگ میزند. پس از آن دکتر، شهرام و دوستانش را معطل می کند تا صاحب سگ برسد اما شهرام پس از رسیدن آن شخص اجازه نمی دهد او سگ را ببرد و با تهدید چاقو توسط دوست شهرام ، همه از کلینیک فرار میکنند.

پس از اینکه شب شهرام برای خواب به شهربازی می رود ، پس از اینک به خواب میرود متوجه پایین آمدن چرخ و فلک می شود. وقتی به پایین می نگرد ، متوجه حضور مردی که خود را صاحب لوسی می خواند می شود ….

پس از آن تصمیم میگیرد با او به دیدن زنی که مدعی است مالک آن سگ است برود.

بازیگران سریال سال های دور از خانه

احمد مهرانفر در نقش خنجری

هادی کاظمی در نقش زهره

آزیتا حاجیان، گیتی قاسمی، حدیث میرامینی

علیرضا استادی

ملیسا ذاکری

مهرناز بیات

ژاکلین آواره

آزاده زارعی

محمدرضا عقدایی

علی نظری

یداله شادمانی

علی عامل هاشمی

بهنام شرفی

مهدی صباغی

سیاوش چراغی‌پور

مسعود روشن‌پژوه

خسرو احمدی

و با هنرمندی زنده‌یاد حسین محب اهری

خسرو احمدی

ساوش مفیدی

میر طاهری مظلومی

و با حضور علی اوجی و امیر نوری

و با معرفی احسان کریمی بازیگران این سریال کمدی هستند.