بازار خودرو شرق تبریز در 10 هزار مترمربع آماده افتتاح است


بازار خودرو شرق تبریز در 10 هزار مترمربع آماده افتتاح است

تبریز - ایرنا - مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز گفت: بازار خودرو شرق این شهر در زمینی به مساحت 10 هزار متر مربع آماده بهره برداری است.

به گزارش ایرنا، ابراهیم محمدی روز شنبه در بازدید از محل احداث این مجموعه تجاری افزود: این بازار با مشارکت بخش خصوصی احداث شده و در آینده نزدیک برای استفاده مردم به بهره برداری می رسد.
وی اظهار داشت: ساختمان اداری آن با 4 هزار مترمربع زیر بنا احداث شده و گنجایش همزمان 500 خودرو در 2 سالن سرپوشیده و 2 پارکینگ روباز را دارد.
مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز با بیان اینکه این بازار همه روزه آماده ارایه خدمات به مراجعه کنندگان است، یادآوری کرد: این بازار دارای واحدهای مختلف دفترخانه، واحد کارشناس فنی خودرو، بازدید اصالت خودرو و تشخیص هویت، تست رنگ و نمایندگی بیمه گذاری خودرو و خدمات رفاهی است.
محمدی ادامه داد: با توجه به پیشرفت و گستردگی جمعیت تبریز و اینکه در مبادی ورودی شرق این شهر هیچ گونه بازار خودرویی وجود ندارد، با بهره برداری از این بازار شهروندان می توانند از خدمات آن بهره مند شوند.
وی گفت: شهروندان می توانند با کاهش سفرهای درون شهری به دور از ترافیک، اتلاف وقت، آلودگی هوا و صرفه جوئی در هزینه ها از این بازار بازدید و با حذف واسطه گری خودروی مورد نظر خود را خریداری کنند.
8023/518

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تجارت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...