رییس مجلس بر جایگاه پست در خدمت رسانی مطلوب به مردم تاکید کرد


رییس مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیریت و کارکنان پست استان قم، ضمن قدردانی از تلاش ها و زحمات آنان، بر خدمت رسانی مطلوب در تامین نیازهای مردم تاکید کرد. به گزارش فاوانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، علی لاریجانی در دیدار نوروزی خود با ابوالفضل باقری منش مدیر کل، زینب یاسری معاون اجرایی و جمعی از کارکنان پست استان قم، با اشاره به قابلیت...

رییس مجلس بر جایگاه پست در خدمت رسانی مطلوب به مردم تاکید کرد
رییس مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیریت و کارکنان پست استان قم، ضمن قدردانی از تلاش ها و زحمات آنان، بر خدمت رسانی مطلوب در تامین نیازهای مردم تاکید کرد.

به گزارش فاوانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، علی لاریجانی در دیدار نوروزی خود با ابوالفضل باقری منش مدیر کل، زینب یاسری معاون اجرایی و جمعی از کارکنان پست استان قم، با اشاره به قابلیت ها و زیرساخت های منحصر به فرد شبکه پستی از جمله گستردگی شبکه توزیع و حمل و نقل، افزود: پست به عنوان حلقه واسط بین دولت و مردم، از ظرفیت بالایی در تامین نیازهای مردم در شهرها و روستاهای دور و نزدیک برخوردار است و می تواند امکان دسترسی تمامی مردم را در شرایط مختلف به انواع خدمات فراهم سازد.
وی در ادامه خواستار تسریع در اجرای برنامه های تعیین شده سال جدید و پیشبرد طرح ها و پروژه های ملی و منطقه ای در پست استان قم شد.
مدیر کل پست استان قم نیز در این دیدار ضمن ارایه گزارشی از عملکرد پست استان در سال ۹۷ و برنامه های پیش روی سال ۹۸، به تشریح مراحل اجرایی و میزان پیشرفت پروژه ملی GNAF پرداخت.
باقری منش همچنین به موضوع تعامل پست با استآرتاپ ها و کسب و کارهای نو نیز اشاره کرد و گفت: پست استان در این زمینه گام های قابل توجهی برداشته و در حال حاضر با ۸۵ درصد این شرکت در تعامل و همکاری است.
وی در ادامه افزود: یکی از مهمترین برنامه های امسال نیز توسعه همکاری ها با این شرکت های تولیدی و نوپای استآرتاپی بویژه در بخش لجستیک و ارایه خدمات حمل و نقل با توجه به ظرفیت های موجود است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور