کاهش 2 درصدی نرخ بیکاری در البرز


کاهش 2 درصدی نرخ بیکاری در البرز

استاندار البرز شهبازی با بیان این‌که فضای مناسبی برای سرمایه گذاری در استان فراهم شده، گفت: شرایط برای سرمایه گذاری در استان البرز ایجاد و در تلاش هستیم موانع پیش روی سرمایه گذ اران برداشته شود.

به گزارش ایسنا، عزیزاله شهبازی در حاشیه نشست تنظیم بازار و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان البرز که امروز شنبه 31 فروردین برگزار شد، اظهار کرد: نرخ بیکاری البرز در پاییز سال گذشته از 15.6 درصد به 13.6 درصد در زمستان این سال رسیده است.

وی ادامه داد: این آمار نشان از کاهش دو درصدی نرخ بیکاری در استان دارد که این امر با بهبود هرچه بیشتر چرخه تولید و همکاری و انسجام اتفاق افتاده است.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی استان توضیح داد: هیچ واحد تولیدی نباید از چرخه تولید متوقف شود و واحدهای تولیدی نیمه تعطیل باید به ظرفیت اسمی باز گردند.

شهبازی با بیان این‌که فضای مناسبی برای سرمایه‌گذاری در استان فراهم شده، گفت: شرایط برای سرمایه گذاری در استان البرز ایجاد و در تلاش هستیم موانع پیش روی سرمایه گذاران برداشته شود.

وی ادامه داد: برای تحقق این هدف زمینه ارتباط مستقیم سرمایه گذار با استاندار از طریق لینکی در سایت استانداری البرز فراهم شده است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود درخصوص ستاد تنظیم بازار نیز گفت: حداقل شکایت‌ها در این زمینه بوده و سیستم توزیع نیز به صورت مستمر رصد می‌شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی