احتمال ساخت ویژن مایباخ لاکچری وجود دارد


احتمال ساخت ویژن مایباخ لاکچری وجود دارد

ویژن مایباخ اولتیمیت لاکچری که یکی از جذاب‌ترین و متفاوت‌ترین کانسپت های چند سال اخیر مرسدس بوده شاید وارد خط تولید شود. به عنوان یادآوری باید گفت این خودروی نمایشی حدود یک سال پیش در نمایشگاه پکن و به عنوان خودرویی با فرم شاسی‌بلند و انحناهای یک سدان معرفی شد. این خودرو بر پایه‌ی نسل... The post احتمال ساخت ویژن مایباخ لاکچری وجود دارد...

ویژن مایباخ اولتیمیت لاکچری که یکی از جذاب‌ترین و متفاوت‌ترین کانسپت های چند سال اخیر مرسدس بوده شاید وارد خط تولید شود. به عنوان یادآوری باید گفت این خودروی نمایشی حدود یک سال پیش در نمایشگاه پکن و به عنوان خودرویی با فرم شاسی‌بلند و انحناهای یک سدان معرفی شد. این خودرو بر پایه‌ی نسل قبلی GLS بنا شده اما کانسپتی تمام الکتریکی است که از چهار پیشرانه‌ی الکتریکی با قدرت 738 اسب بخار سود برده است.

احتمال ساخت ویژن مایباخ لاکچری وجود دارد
مدیر توسعه‌ی شاسی بلندهای مرسدس در مصاحبه با اتو اکسپرس و در پاسخ به سؤالی درباره‌ی احتمال تولید این کانسپت پاسخ سورپرایز کننده‌ی “چرا که نه؟” را داده است و این باعث می‌شود باور کنیم احتمال تولید آن بالاست.

احتمال ساخت ویژن مایباخ لاکچری وجود دارد
Andreas Zygan می‌گوید همه‌چیز به تقاضای مشتریان بستگی دارد و مرسدس در حال حاضر شاهد گفت‌وگوهای بسیار زیادی درباره‌ی وجود توجیه اقتصادی برای تولید خودرویی ترکیبی از شاسی‌بلند و سدان است.

احتمال ساخت ویژن مایباخ لاکچری وجود دارد
بحث اصلی گفت‌وگوی اتواکسپرس و مدیر مرسدس درباره‌ی کانسپت ویژن مایباخ لاکچری نبوده بلکه آن‌ها درباره‌ی نسل جدید GLS صحبت کرده‌اند. مدیر مرسدس گفته که قطعاً نسخه‌ی AMG این خودرو تولید خواهد شد.

احتمال ساخت ویژن مایباخ لاکچری وجود دارد
موضوع جالب اینکه نسخه‌ی لوکس مایباخ اگرچه فعلاً چراغ سبز تولید را دریافت نکرده اما احتمالاً تنها مشکل آن موضوع زمان است چراکه تصاویر جاسوسی زیادی از این خودرو با بدنه‌ی GLS و جلوپنجره مایباخ منتشر شده است. خبرهای اخیر نیز نشان می‌دهند این خودرو قبلاً در خط تولید تأسیسات آلاباما حضور یافته است. اگر این خبرها صحیح باشند مرسدس-مایباخ GLS گران‌ترین خودروی ساخت آمریکا خواهد بود و بهای حدود 200 هزار دلاری خواهد داشت که حدود 42500 دلار بیشتر از قیمت گران‌ترین خودروی حال حاضر این کشور یعنی آکورا NSX می‌باشد.


مدیر مرسدس به عدم تولید GLS الکتریکی هم اشاره کرده و گفته پلتفرم این خودرو برای جای دادن چنین قوای محرکه‌ای طراحی نشده است. او اظهار داشته تقاضا برای تولید چنین خودرویی بسیار کم خواهد بود و همین موضوع توجیه اقتصادی ندارد.

احتمال ساخت ویژن مایباخ لاکچری وجود دارد
شایان ذکر است GLS که از آن به عنوان S کلاس شاسی بلندها نام برده می‌شود از اواخر سال جاری میلادی وارد بازار آمریکا خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر