افزایش نگران کننده تصادفات بوشهر در یک ماه اخیر


افزایش نگران کننده تصادفات بوشهر در یک ماه اخیر

عصر خودرو- فرمانده انتظامی استان بوشهر اظهار کرد: آمار وقوع تصادفات در یک ماهه اول سال در استان بوشهر افزایش نگران کننده‌ای داشته است.

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، سردار خلیل واعظی در تشریح عملکرد یک ماهه پلیس استان گفت: در این مدت متوفیان تصادفات 61 درصد و مصدومان هم افزایش 13 درصدی نسبت به سال قبل داشته است.

وی ابراز امیدواری کرد با همکاری مردم استان و مسئولان با انجام اقدامات پیشگیرانه از تلفات جاده‌ای جلوگیری کنیم.

واعظی عنوان کرد: در یک ماهه اول سال جاری بالغ بر 670 میلیارد و 350 میلیون تومان کالای قاچاق در استان کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 332 درصد ارزش ریالی بیشتری دارد.

وی از کشف بیش از 780 کیلوگرم انواع مواد مخدر در یک ماهه اول سال در استان خبر داد و افزود: این مقدار کشفیات نسبت به مدت مشابه سال قبل 41 درصد رشد داشته است. بیش از 90 درصد این کشفیات در جنوب استان و شهرستان عسلویه بوده است.

سردار واعظی تاکید کرد: کشف جرایم خشن استان 48 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است.

وی بیان کرد: اگر چه وقوع سرقت‌های عادی در این مدت افزایش داشته ولی کشف سرقت‌ها 42 درصد و دستگیری سارقان نیز 64 درصد نسبت به مدت مشابه افزایش داشته است.

این مقام ارشد پلیس از افزایش 34 درصدی جرایم رایانه‌ای استان در یک ماهه خبر داد و گفت: با کشف 93 درصد از جرایم رایانه‌ای اتفاق افتاده در استان نسبت به مدت مشابه سال قبل نیز کشف این جرایم رشد 57 درصد دارد.

انتهای پیام

دانلود با کیفیت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس