بازدید مدیرعامل بانک کارآفرین از شعب اراک و قم


پول‌نیوز - حمید تهرانفر مدیرعامل بانک کارآفرین به منظور بررسی عملکرد شعب، دیدار نزدیک با همکاران و دریافت پیشنهادها و نقطه‌نظرات مسئولان و کارکنان به‌صورت مستقیم و بی‌واسطه، روز چهارشنبه 28 فروردین‌ماه از شعب اراک و قم بازدید به عمل آورد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، تهرانفر که در این بازدید عزمی معاون مدیرعامل در امور بانکی، خورسندی معاون مدیرعامل در امور ارزی و بین‌المللی، کریمی معاون مدیرعامل در امور اجرایی و برزنونی مدیر امور شعب وی را همراهی می‌کردند، با مسئولان و کارکنان این شعب دیدار کرد و در جریان امور جاری و عملکرد آنان قرار گرفت.

بازدید مدیرعامل بانک کارآفرین از شعب اراک و قم

مدیرعامل و هیات همراه در بازدید از شعبه اراک در یک نشست کاری با رئیس و معاون شعبه، عملکرد آن را به لحاظ وضعیت منابع و مصارف، اعتبارات و تسهیلات، مطالبات غیرجاری، ضمانت‌نامه‌ها، امور ارزی و سایر آمارهای مربوطه و همچنین وضعیت مکانی مورد بررسی قرار دادند و راهکارها و پیشنهادهای لازم را در خصوص موارد مطرح‌ شده ارائه کردند.

تهرانفر در این بازدید طی سخنانی بر ضرورت مشتری‌مداری تأکید و تصریح کرد: ما مشتریان بسیار خوب و ارزشمندی داریم که علیرغم مشکلات اقتصادی موجود و رقابت بانک‌ها برای جذب مشتریان، بانک کارآفرین را برگزیده‌اند و آن را بانک خودشان می‌دانند.

وی افزود: در فرصت‌های پیش ‌آمده، بنده در دیدار و گفتگو با مشتریان، وفاداری و علاقه آنان را نسبت به بانک مشاهده کرده‌ام. برخی از آنان با دلسوزی و از سر علاقه پیشنهادها و نظرات و مشکلات خود را برای بهبود امور بانک مطرح می‌کنند. این مسئله نشانگر آن است که بانک کارآفرین خانواده بزرگی اعم از کارکنان و مشتریان دارد که در کنار یکدیگر تلاش می‌کنند بانک در عالی‌ترین و بهترین سطح ممکن قرار بگیرد.

تهرانفر در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به رویکرد بانک مبنی بر تنوع‌بخشی به سبد اعطای تسهیلات خرد تصریح کرد: اعطای تسهیلات خرد در دستور کار بانک قرار دارد. در همین راستا چندین طرح تسهیلاتی از جمله صبا و تندیس برای معرفی به مشتریان به شعب بانک ابلاغ‌ شده است که امیدوار هستیم این طرح‌ها با راهنمایی‌ها و توضیحات مدیران و پرسنل شعب از سوی مشتریان مورد استقبال قرار بگیرند.

بر اساس این گزارش حسین دولت‌خواه رئیس شعبه اراک با ابراز خرسندی از حضور مدیران ارشد بانک تصریح کرد: بازدید مدیران بانک از شعب موجب دلگرمی کارکنان می‌شود و همکاران می‌توانند بدون ‌واسطه مشکلات و پیشنهادهای خود را با مدیرعامل مطرح کنند.

گفتنی است پس ‌از این نشست تهرانفر در دیداری صمیمانه با کارکنان این شعبه گفتگو کرد و همکاران شعبه با خوشامدگویی به مدیرعامل و هیات همراه، نظرات و پیشنهادهای خود را با مدیرعامل مطرح کردند.

تهرانفر و مدیران ارشد همچنین از بخش‌های مختلف شعبه و از جمله صندوق امانت بازدید کردند و رهنمودهای لازم را ارائه کردند.

بر اساس این گزارش مدیرعامل و مدیران ارشد در یک نشست کاری با رئیس و معاون شعبه قم، عملکرد این شعبه را مورد بررسی قرار دادند و پیشنهادها و راهکاری‌های لازم را به‌منظور عملکرد بهینه آن ارائه کردند.

عباس فروزش رئیس شعبه قم ضمن خوشامدگویی به مدیرعامل و هیات همراه، مسائل شعبه در بخش‌های مختلف را مطرح کرد و مدیرعامل و مدیران بانک راهکارهای لازم را ارائه کردند.

در ادامه این بازدید تهرانفر طی سخنانی با اشاره به وضعیت دشوار اقتصادی خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی بانکداری به معنای واقعی خود سخت و دشوار است. رقابت فشرده و سنگین بانک‌ها و بنگاه‌داری برخی بانک‌ها موجب شده است که با سختی‌ها و دشواری‌هایی روبه‌رو باشیم، اما مطمئن هستم با همت عالی یکایک همکاران، همچنان بانکی خوش‌نام و دارای اعتبار در صنعت بانکداری کشور باقی خواهیم ماند.

مدیرعامل و هیات همراه پس از پایان نشست کاری، دیداری صمیمانه با همکاران شعبه قم داشتند و از نزدیک در جریان مسائل و پیشنهادهای همکاران در بخش‌های مختلف قرار گرفتند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک نشانه مهم زوال عقل در سالمندان