بروجردی: اقدام ترامپ انتقام از نقش سپاه در شکست داعش است


بروجردی: اقدام ترامپ انتقام از نقش سپاه در شکست داعش است

بغداد - ایرنا - 'علاء الدین بروجردی' رئیس هیات پارلمانی جمهوری اسلامی ایران در نشست بین المجالس همسایگان عراق در بغداد، گفت که اقدام اخیر آمریکا علیه سپاه پاسداران انتقام از نقش این نیرو در شکست داعش در عراق و سوریه است چون این سازمان تروریستی را خود آآنها ایجاد کرده بودند.

به گزارش ایرنا، علاء الدین بروجردی رئیس هیات پارلمانی ایران روز شنبه در نشست بین المجالس همسایگان ایران به ریاست محمد الحلبوسی رئیس پارلمان عراق و حضور روسای پارلمان های عربستان، ترکیه، کویت، سوریه و اردن سخنرانی کرد.
وی که به نمایندگی از علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در این نشست حضور یافته است، در ابتدا با تبریک پیروزی عراق بر داعش و ورود این کشور به مرحله سازندگی، تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران از موفقیت های دولت و ملت عراق خرسند است و آن را تبریک می گوید.
بروجردی افزود: ایران در حمایت از مردم و دولت عراق در مقابل تروریست های تکفیری بدون هیچ تردید و تزلزلی از نخستین ساعات اشغال شهر موصل درخواست دولت عراق را اجابت کرد و مسوولیت خود را در این زمینه انجام داد.
وی گفت: نگاه و رویکرد اصولی جمهوری اسلامی ایران، حمایت از استقلال، تمامیت ارضی، ثبات و امنیت عراق است و در مرحله جدید و دوران بازسازی و توسعه نیز نقش حمایتی خود را ادامه خواهد داد.
تکمیل می شود...
خاورم*2**380*

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مجلس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود اهنگ عزیز منی جون منی تو همه میدونن مال منی