16 تیم به مرحله یک‌هشتم نهایی مناظرات دانشجویی زنجان راه یافتند


16 تیم به مرحله یک‌هشتم نهایی مناظرات دانشجویی زنجان راه یافتند

به همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی زنجان، دور مقدماتی مرحله استانی هشتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در زنجان برگزار شد.

به گزارش ایسنا، دور مقدماتی از مرحله استانی هشتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در زنجان با رقابت ۳۲ تیم در این مرحله آغاز شد و تیم‌های شرکت‌کننده در این مسابقات، با گزاره‌های مختلف و در قالب دو تیم موافق و مخالف با هم به رقابت پرداختند.

بعد از برگزاری این مرحله، ۱۶ تیم به مرحله یک‌هشتم نهایی راه یافتند تا در هشت گزاره به رقابت بپردازند و در نهایت تکلیف تیم‌های راه‌یافته به مرحله یک‌چهارم نهایی مشخص شود. در رقابت تیم‌ها در مرحله مقدماتی هشتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در زنجان، ۱۶ مسابقه برگزار شد تا تیم‌های راه‌یافته به مرحله یک‌هشتم نهایی، حریفان خود را بشناسند.

در مرحله مقدماتی این مسابقات که با برگزاری ۱۶ مناظره انجام شد، تیم ژرف‌اندیشان از سد حنیفا گذشت، بینش با کسب بیشترین امتیاز، آموکسی‌کلاو را پشت سر گذاشت، در سومین مناظره تیم دیالمه در تقابل با پرتو به مرحله بعدی راه یافت، فرهنگ‌لوژی مناظره بعدی مقابل بلوت را به نفع خود به پایان برد، در پنجمین مناظره نیز تیم افرا تیم پیشگامان را از پیش رو برداشت.

همچنین در ادامه مناظرات این مرحله، تیم‌های ایلدیریم و طاها برگزارکننده ششمین مناظره بودند که تیم ایلدیریم بیشترین امتیاز این مرحله را کسب کرد، تیم خواجه‌نصیرالدین طوسی در برابر مدیران هوشمند تن به شکست داد، دومان در تقابل با اندیشه نو راه به جایی نبرد و پیام اشراق نیز در رویارویی با تیم روزبه از رسیدن به یک‌هشتم نهایی بازماند.

در ادامه مناظرات این مرحله، تیم codex به عنوان دهمین تیم وارد مرحله یک‌هشتم نهایی شد، تیم آینده روشن نیز برنده مناظره یازدهم بود، تیم تورال در مصاف با راسخون نتوانست نظر هیئت داوران را جلب کند، تیم رامان با بیشترین امتیاز از سد تیم هیواد گذشت و در سه مناظره بعدی نیز تیم‌های فارماشیمی، تفکر برتر و znu با برتری مقابل حریفان خود به جمع شانزده تیم مرحله بعد راه یافتند.

در واقع؛ در دور یک‌هشتم نهایی از مرحله استانی هشتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران، تیم‌های ژرف‌اندیشان و بینش از دانشگاه فرهنگیان به رقابت با یکدیگر می‌پردازند. همچنین تیم‌های دیالمه از دانشگاه علوم‌پزشکی و فرهنگ‌لوژی از دانشگاه فرهنگیان، برگزارکننده یکی دیگر از دیدارهای مرحله یک‌هشتم نهایی خواهند بود.

علاوه بر این، تیم افرا از دانشگاه فرهنگیان و تیم ایلدیریم از دانشگاه پیام‌نور زنجان با یکدیگر دیدار می‌کنند و تیم مدیران هوشمند از دانشگاه پیام‌نور مرکز زنجان به مصاف تیم اندیشه نو از دانشگاه علوم‌پزشکی زنجان خواهد رفت.

در مسابقات باقی‌مانده از مرحله یک‌هشتم نهایی، تیم‌های روزبه از مؤسسه آموزش عالی روزبه و تیم codex از دانشگاه پیام‌نور مرکز زنجان به رقابت با هم خواهند پرداخت و تیم‌های آینده روشن از دانشگاه فرهنگیان و راسخون از حوزه علمیه خواهران نیز به مصاف یکدیگر می‌روند.

همچنین مقرر است که تیم‌های رامان از دانشگاه فرهنگیان و فارماشیمی از دانشگاه آزاد اسلامی در مقابل یکدیگر به مناظره بپردازند و تیم تفکر برتر از دانشگاه زنجان در مقابل تیم znu قرار بگیرد.

به گزارش ایسنا، زمان برگزاری مرحله یک‌هشتم نهایی هشتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در زنجان روز ۳ اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد.


انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر