مسدود شدن راه ارتباطی بیش از 60 روستای ورزقان در اثر بارش برف


مسدود شدن راه ارتباطی بیش از 60 روستای ورزقان در اثر بارش برف

رئیس اداره راهداری شهرستان ورزقان گفت: راه‌ ارتباطی بیش از 60 روستای شهرستان ورزقان بر اثر بارش سنگین برف مسدود شده است.

جابر حبیبی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این‌که در منطقه خاروانای شهرستان ورزقان نیز ارتفاع برف به بیش از 40 سانتی‌متر می‌رسد، افزود: میزان بارش برف در این منطقه بیش از میزان بارش برف در فصل زمستان است.

وی با بیان این‌که که با تلاش راهداران، راه‌های اصلی شهرستان باز بوده و مشکل تردد در این محورها وجود ندارد، گفت: با اعزام اکیپ‌های راهداری، برف روبی جاده‌های روستایی به سرعت ادامه داشته و در اکثر راه‌ها نیز تردد جریان دارد.

بررسی خسارت ناشی از بارش برف به باغات و مزارع خاروانا

رئیس جهادکشاورزی ورزقان نیز در خصوص وضعیت خسارات به باغات و مزارع شهرستان ورزقان به ایسنا گفت: بر اثر بارش سنگین برف در منطقه خاروانا، باغات این بخش دچار خسارت شده و کارشناسان جهادکشاورزی شهرستان جهت بررسی دقیق میزان خسارات به این منطقه اعزام شده‌اند.

محمدحسن علیپور از کشاورزان خواست تا جهت کاهش اثرات سرما به توصیه‌های کارشناسان و راهکارهایی که در این خصوص در قالب بروشور به آنان داده می‌شود، توجه کرده و نهایت همکاری را با کارشناسان جهادکشاورزی داشته باشند.

گفتنی است، بارش سنگین برف شهرستان ورزقان را سفیدپوش کرده و باعث افت شدید دما در این منطقه شده است؛ اداره آموزش و پرورش خاروانا نیز شب گذشته طی اطلاعیه‌ای مدارس این منطقه را در 31 فروردین تعطیل اعلام کرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا