حمایت از برنامه‌های تاکسیرانی برای ارائه خدمات الکترونیک


حمایت از برنامه‌های تاکسیرانی برای ارائه خدمات الکترونیک

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران: برنامه‌های تاکسیرانی برای ارائه خدمات الکترونیک برای تسهیل خدمات بهتر به شهروندان بسیار موثر است

حمایت از برنامه‌های تاکسیرانی برای ارائه خدمات الکترونیکبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، زهرا نژادبهرام با اشاره به حمایت شورای شهر از برنامه‌های تاکسیرانی برای ارائه خدمات الکترونیک به مسافران گفت: اجرای این برنامه‌ها برای تسهیل خدمات بهتر به شهروندان بسیار موثر است.

وی درباره وضع تاکسیرانی در پایتخت و پرداخت‌های الکترونیکی افزود: خوشبختانه اقدامات موثری طی سال گذشته در این زمینه انجام شد و در حال آغاز کاری در این زمینه هستیم و از آنجایی که این اقدام پیش از این فعال نبوده بنابر این طبیعی است که برخی از اشکالات و نواقص وجود داشته باشد.

نژادبهرام با بیان اینکه باید تلاش کنیم همه مشکلات و نواقص برطرف شوند که بخشی از آن نیاز به زمان دارد، گفت: پیشرفت در این حوزه قطعا در ارائه بهتر خدمات موثر است و شورای شهر نیز حمایت‌های لازم در این زمینه را انجام خواهد داد.

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران افزود: استفاده از تجارب و ظرفیت‌ها سبب می‌شود تا کمترین مشکلات و خطا‌ها را شاهد باشیم ولی برغم دشواری‌های اولیه که وجود دارد، همه تلاش‌مان رفع مشکلات است و اجرای این مسائل می‌تواند بسیار مؤثر واقع شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...