عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: نمی توانیم خطر جریان نفوذ در کشور را نادیده بگیریم.

صدیف بدری در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج، اظهار داشت: متاسفانه دشمنان برای ضربه زدن به منافع ملت ایران، از هر حربه ای استفاده می کنند و یکی از راهکارهای استکبار جهانی، نفوذ در ارکان حاکمیت و تصمیم گیری و تصمیم سازی کشورهای مستقل و آزادی خواه است.

وی افزود: هدف از نفوذ دشمنان در ارکان تصمیم سازی کشورهای مختلف این است که روند تصمیم گیری در یک نظام حاکمیتی را مختل کرده و اجازه ندهند که مسوولان آن کشور، تصمیم های صحیح را در زمان های مناسب اتخاذ کنند.

این نماینده مجلس تصریح کرد: به عنوان مثال شاهد بودیم که در اوج تحریم های کشور، ناگهان یک تصمیم اشتباه در بانک مرکزی موجب خالی شدن ذخایر ارزی کشور و فروش حجم زیادی سکه شد و همه این موارد نشان دهنده جریان نفوذ در کشور است.

بدری گفت: به همین دلیل باید همواره خطر جریان نفوذ را جدی بگیریم و اگر با این جریان برخورد قاطع صورت نگیرد، با مشکلات بیشتری روبرو خواهیم شد.

وی بیان داشت: البته نمی خواهم بگویم که در مجلس و دولت و قوه قضاییه و یا دیگر ارکان مهم تصمیم گیری ما، جریان نفوذی حضور دارند و آنها به مسوولان ما خط می دهند، بلکه تاکید دارم که همواره باید هوشیاری خود را در برابر جریان نفوذ حفظ کرده و اجازه ندهیم که عوامل مزدور بیگانه، بر تصمیم گیری های کلان کشور اثرگذاری داشته باشند.

نماینده اردیبل در مجلس گفت: جریان نفوذ تلاش دارد تا با بزرگ نمایی قدرت دشمنان و نشان دادن چهره ای ضعیف و ناتوان از توان داخلی، ما در برابر خواسته های زورگویانه غرب تسلیم کنند و به همین دلیل است که می بینیم عده ای به طور بی وقفه بر ضرورت تصویب مسائلی چون برجام و FATF و CFT و پالرمو و یا اجرای طرح هایی چون 2030 تاکید داشته و مردم و مسوولان را می ترسانند که در صورت عدم تصویب و اجرای اینگونه طرح و لوایح دیکته شده از سوی غرب، با مشکلات بزرگی روبرو می شویم.

بدری تاکید کرد: راه مقابله با جریان نفوذ، بهره مندی از روحیه انقلابی و جهادی است. ما در دوران دفاع مقدس ثابت کردیم که با دست های خالی و تنها با اتکا به توان داخلی و جوانان انقلابی، می توانیم در برابر بزرگ ترین تهدیدها و دشمنان ایستادگی کنیم و امروز و در جنگ اقتصادی نیز می توانیم با بهره مندی از این روحیه، مقابل توطئه دشمنان ایستادگی کنیم.