شکارچیان قوچ وحشی در دامغان متواری شدند


شکارچیان قوچ وحشی در دامغان متواری شدند

سمنان- ایرنا- رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دامغان گفت: در عملیات کنترل و پایش مناطق شکار ممنوع در دامغان، 2 شکارچی قوچ وحشی در منطقه شکار ممنوع طالو و شیربند با استفاده از تاریکی شب، متواری شدند.

فرامرز اسفندیاری روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: نیروهای یگان حفاظت محیط زیست، شب گذشته در طرح کنترل و پایش مناطق شکار ممنوع دامغان، به 2 شکارچی متخلف برخورد کردند.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دامغان اضافه کرد: این شکارچیان غیر مجاز، با مشاهده ماموران یگان حفاظت، با یک دستگاه موتورسیکلت و استفاده از تاریکی شب، متواری شدند.
اسفندیاری اضافه کرد: این 2 شکارچی، لاشه شکار قوچ وحشی خود را به جا گذاشته و با اقدام به تیراندازی مداوم به سمت نیروهای یگان، از محل فرار کردند که این موضوع برای شناسایی و دستگیری افراد متخلف در حال پیگیری است.
وی به مبارزه جدی با شکارچیان حیات ‌وحش تاکید کرد و افزود: یگان حفاظت محیط زیست و دستگاه قضایی در کشور با عوامل شکار متخلف براساس قوانین به صورت جدی برخورد می کنند.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دامغان تصریح کرد: مناطق سفیک کوه آرسک و تالو و شیربند دامغان از جمله مناطق حفاظت شده و شکار ممنوع است که زیستگاه پلنگ، آهو، قوچ، میش، کل و بز است.
9856/7408

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا