نگاهی به جک S7 در نمایشگاه خودروی شانگهای


نگاهی به جک S7 در نمایشگاه خودروی شانگهای

جک از آن دسته کمپانی‌های چینی به شمار می‌رود که توانسته است در ایران فروش موفقی را تجربه کند و مدل‌های متنوعی را در بازار عرضه کند. S7 نیز به نوعی یکی از جدیدترین خودروهای این شرکت محسوب می‌شود که چندی پیش معرفی شد و حالا در نمایشگاه شانگهای ۲۰۱۹ به نمایش گذاشته شده است. به همین مناسبت نگاهی به مشخصات این کراس‌اور خواهیم داشت.

جک S7 برای اولین بار در سال ۲۰۱۷ به نمایش گذاشته شد و به تازگی نیز زمزمه‌های وارد شدن آن به ایران توسط کرمان موتور شنیده می‌شود. این کراس‌اور بزرگترین شاسی بلند جک نیز به حساب می‌آید که البته گفته می‌شود جک در حال کار بر روی ساخت شاسی بلندهای بزرگتری نیز هست.

دو موتور ۱.۵ لیتری توربو با قدرت ۱۷۴ اسب بخاری و گشتاور ۲۵۱ نیوتون‌متری و ۲ لیتری توربو با قدرت و گشتاور ۱۹۰ اسب بخاری و ۲۸۰ نیوتون‌متری به همراه S7 عرضه می‌شوند. همچنین یک نمونه هیبریدی نیز با قدرت کلی ۱۷۰ اسب‌بخار و گشتاور ۲۷۰ نیوتون‌متری نیز برای خریداران قابل انتخاب است. برای همه مدل‌ها یک گیربکس ۶ سرعته DCT نیز در نظر گرفته شده است.

جک این کراس‌اور را در دو نمونه ۵ در و ۷ در به بازار عرضه می‌کند. طول خودرو برابر با ۴۷۹۰ میلی‌متر، عرض آن برابر با ۱۹۰۰ و ارتفاع آن ۱۷۶۰ میلی‌متر و فاصله دو محور نیز ۲۷۵۰ میلی‌متر است. با توجه به این ابعاد به نظر می‌رسد با خودرویی بزرگ روبرو هستیم که در نتیجه در داخل خودرو فضای کافی برای سر و پای سرنشینان وجود خواهد داشت.

نگاهی به جک S7 در نمایشگاه خودروی شانگهای

آپشن‌های زیادی نیز در S7 به چشم می‌آیند که البته باید ببینیم در نهایت کرمان موتور کدام یک از این آپشن‌ها را در نمونه وارداتی خود قرار خواهد داد. سیستم ترمزگیری اضطراری خودکار، هشدار خروج از لاین، هشدار تصادف در جلو، رادار نقاط کور، کروز کنترل انطباقی، چرخش خودکار چراغ‌ها در هنگام پیچیدن و دستیار کمک پارک از جمله امکانات S7 به شمار می‌روند. در ضمن هدآپ دیسپلی نیز در نمونه‌های گران‌قیمت S7 دیده می‌شود و با این حساب باید این کراس‌اور را یک خودروی پر آپشن بنامیم.

با اینکه گفته می‌شود نمونه‌هایی از جک S7 برای آزمایش به داخل کشور وارد شده‌اند، اما هنوز مشخص نیست که این خودرو در نهایت چه زمانی به بازار عرضه خواهد شد و چه قیمتی خواهد داشت؛ قیمتی که البته بعید است کمتر از ۲۰۰ میلیون تومان باشد.

نگاهی به جک S7 در نمایشگاه خودروی شانگهای
نگاهی به جک S7 در نمایشگاه خودروی شانگهای
نگاهی به جک S7 در نمایشگاه خودروی شانگهای

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انفجار حین مهار آتش در مغازه نقاشی خودرو در رشت