تبریک تولد خنده‌دار شورولت به فورد!


تبریک تولد خنده‌دار شورولت به فورد!

تولید فورد موستانگ از هفدهم آوریل 1964 شروع شد. اولین نسل موستانگ خاطره‌انگیز توسط هنری فورد دوم و در نیویورک معرفی شد. شاخه‌ی عربی شورولت نیز به منظور تبریک پنجاه و پنجمین سالگرد تولید موستانگ کادوی جالب و خنده‌داری را برای رقیب دیرینه‌ی خود تدارک دیده است. ستاره‌ی این نمایش یک اسب مینیاتوری است که... The post تبریک تولد خنده‌دار شورولت به...

تولید فورد موستانگ از هفدهم آوریل 1964 شروع شد. اولین نسل موستانگ خاطره‌انگیز توسط هنری فورد دوم و در نیویورک معرفی شد. شاخه‌ی عربی شورولت نیز به منظور تبریک پنجاه و پنجمین سالگرد تولید موستانگ کادوی جالب و خنده‌داری را برای رقیب دیرینه‌ی خود تدارک دیده است.

تبریک تولد خنده‌دار شورولت به فورد!
ستاره‌ی این نمایش یک اسب مینیاتوری است که خودش هم یک جوک محسوب می‌شود. در جلوی این اسب کوچولو کیک تولدی قرار دارد که عدد 55 روی آن خودنمایی می‌کند. حالا که جشن تولد تمام شده نوبت به کادو می‌رسد. زمانی که اسب موردبحث چشم‌هایش را بسته و سپس باز می‌کند یک شورولت کامارو پیش روی او خودنمایی می‌کند! بعد از آن این پیام ظاهر می‌شود: “برخی آرزوها برآورده می‌شوند. تولدت مبارک اسب کوچک.”

تبریک تولد خنده‌دار شورولت به فورد!
فورد برنامه‌های مفصلی برای گرامیداشت پنجاه و پنجمین سالگرد تولید موستانگ تدارک دیده است. این خودروساز آمریکایی در نمایشگاه نیویورک اقدام به معرفی پکیج پرفورمنس 2.3 لیتری کرده است. اگرچه نام خودرو چیزی را نشان نمی‌دهد اما قدرت پیشرانه‌ی 4 سیلندر توربوی موستانگ با استفاده از کمپرسور توربوی توئین اسکرول جدید، رادیاتور بزرگ‌تر و کالیبراسیون جدید پیشرانه به 330 اسب بخار رسیده است. نسبت کوتاه‌تر اکسل عقب نیز به بهبود شتاب گیری کمک کرده است. میله‌های ضد لغزش بزرگ‌تر و ترمزهای برگرفته از نسخه‌ی 8 سیلندر GT هم در این پکیج به چشم می‌خورند.

تبریک تولد خنده‌دار شورولت به فورد!
یکی دیگر از لحظات مهم موستانگ در سال جاری ظهور شلبی GT500 جدید خواهد بود. این عضلانی بسیار جذاب از پیشرانه‌ی 8 سیلندر 5.2 لیتری سوپرشارژردار با قدرت بیش از 700 اسب بخار سود برده و به همین خاطر می‌تواند مسافت 400 متر را در زیر 11 ثانیه طی کند.

تبریک تولد خنده‌دار شورولت به فورد!
GT500 همچنین در پیچ‌ها نیز توانایی‌های خوبی خواهد داشت. این خودرو از قطعات سبک‌وزن زیادی استفاده می‌کند که شامل بال عقب کارا با توانایی تولید داون فورس قابل‌توجهی می‌باشد.

[دانلود ویدئو]

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا