ستاره رقیب استقلال مشتری اروپایی پیدا کرد!


رسانه های ترکیه از آغاز مذاکرات جدی نماینده های فنرباغچه و ستاره فرانسوی باشگاه الهلال برای بازگشت دوباره او به استانبول خبر دادند. نوشته ستاره رقیب استقلال مشتری اروپایی پیدا کرد! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

ستاره رقیب استقلال مشتری اروپایی پیدا کرد!

فنرباغچه ترکیه مشتری بافتیمبی گومیس شد
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۴:۲۳
ستاره رقیب استقلال مشتری اروپایی پیدا کرد!

رسانه های ترکیه از آغاز مذاکرات جدی نماینده های فنرباغچه و ستاره فرانسوی باشگاه الهلال برای بازگشت دوباره او به استانبول خبر دادند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بافتیمبی گومیس مهاجم ۳۳ ساله فرانسوی که از تابستان گذشته پیراهن الهلال را برتن کرد تا برای قهرمان عربستان توپ بزند بار دیگر مورد توجه ترک ها قرار گرفت تا در مسیر بازگشت به استانبول باشد.

ستاره فرانسوی به عنوان یکی از ارکان موفقیت های الهلال در این فصل از رقابت های داخلی و آسیایی مشتریان زیادی در ترکیه دارد اما به نوشته روزنامه As-Sport نماینده فنرباغچه از دو هفته قبل با نماینده های این بازیکن و باشگاه سعودی برای انتقال گومیس به جمع زرد و آبی های استانبول دور میز مذاکره نشسته اند.

گومیس پیش از پیوستن به الهلال برای گالاتاسرای توپ می زد و طی ۳۴ بازی ۱۸ بار برای این تیم گلزنی کرد تا از محبوبیت خاصی برخوردار باشد. سران فنرباغچه هم برای تقویت ساختار تهاجمی خود روی او دست گذاشته و حاضر به پرداخت فسخ قرارداد ستاره فرانسوی با رقیب سعودی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس دختر برای پروفایل | 80 عکس پروفایل دخترونه زیبا و لاکچری