استقلال همچنان به قهرمانی امیدوار است


استقلال همچنان به قهرمانی امیدوار است

مهاجم پیشین استقلال گفت: استقلال همچنان به قهرمانی امیدوار است و می‌تواند با اتفاقاتی که در فوتبال رخ می‌دهد جام را بالای سر ببرد.

استقلال همچنان به قهرمانی امیدوار است

ایران اکونومیست- محسن گروسی در خصوص وضعیت این روزهای آبی پوشان گفت: شرایط استقلال برای قهرمانی کمی سخت شده است اما این تیم هنوز امید این را دارد که بتواند با اتفاقاتی که در فوتبال رخ می‌دهد، جام را بالای سر ببرد.

وی تاکید کرد: تساوی پرسپولیس برابر ذوب آهن تیم‌هایی چون تراکتورسازی، سپاهان و استقلال را امیدوار کرد و آنان همچنان در کورس قهرمانی باقی ماندند تا اگر باز هم پرسپولیس نتوانست نتایج مورد نظر را کسب کند رقابت داغ‌تر خواهد شد و امید این سه تیم به قهرمانی پررنگ‌تر می‌شود.

گروسی افزود: شاید اگر استقلال می‌توانست بازی با سایپا را با پیروزی به پایان برساند شرایط بهتری داشت و می‌توانست امید بیشتری به قهرمانی داشته باشد اما این تیم هنوز هم شانس دارد و باید منتظر نتایج سایر تیم‌ها باشد.

مهاجم پیشین استقلال در ادامه خاطرنشان کرد: آبی پوشان باید وحدت و همدلی را از دست ندهند و تلاش کنند تا بتوانند در دیدارهای باقیمانده امتیازات لازم را کسب کنند. آنها باید تمام تمرکزشان را بر روی بازی‌هایی که در پیش دارند بگذارد و به سایر نتایج توجهی نکنند زیرا اگر تمرکز خود را از دست بدهند نمی‌توانند مقابل حریفان بازی قابل قبولی ارائه کنند و به راحتی از قهرمانی دور می‌شوند.

گروسی در خصوص دیدار آبی پوشان برابر الهلال عربستان گفت: درست است که استقلال دیدار رفت را با پیروزی به پایان رساند اما این دلیلی نمی‌شود که حتماً در بازی برگشت هم آنها پیروز میدان باشند. مطمئناً الهلال هم دست و پا بسته مقابل استقلال به میدان نمی‌آید. به طور حتم آنها تا روز بازی چندین بار عملکرد استقلال را آنالیز می‌کنند تا بتوانند از نقاط ضعف این تیم استفاده کرده و پیروز این دیدار باشند. البته استقلال هم مطمئناً همانند الهلال، این تیم را مجدداً آنالیز خواهد کرد و معتقدم با توجه به اینکه آبی پوشان در دیدار رفت توانسته اند بازی را با پیروزی به پایان برسانند شرایط روحی بهتری نسبت به الهلال دارند.

مهاجم پیشین استقلال افزود: اگر آبی پوشان بتوانند الهلال را در بازی برگشت شکست دهند مطمئناً راه صعودشان به مرحله بعد هموارتر شده و به آرامش بیشتری به بازی‌های بعدی فکر می‌کنند.

گروسی در پایان خاطرنشان کرد: استقلال این روزها بیشتر از هر زمان دیگر به حمایت هوادارانش نیاز دارد. ۴ بازی تا پایان فصل بازی مانده و هواداران مطمئن باشند اگر از تیمشان حمایت کنند بازیکنان با دلگرمی بیشتر بازی خواهند کرد و می‌توانند نتایج قابل قبولی هم کسب کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته