اولین ساخته‌ی استودیوی ایمپراببل یک بازی نقش‌آفرینی آنلاین خواهد بود


براساس اطلاعات منتشر شده، استودیوی ایمپراببل (Improbable) که از اعضای سابق شرکت‌ها و استودیوهای بزرگی مانند بایوور (BioWare)، کپکام (Capcom) و یوبی‌سافت (Ubisoft) تشکیل شده است، برروی یک بازی نقش‌آفرینی جدید کار می‌کند. استودیوی ایمپراببل قصد دارد یک عنوان نقش‌آفرینی را به عنوان اولین بازی خود توسعه دهد. به گفته‌ی تیم سازنده،...

اولین ساخته‌ی استودیوی ایمپراببل یک بازی نقش‌آفرینی آنلاین خواهد بود

براساس اطلاعات منتشر شده، استودیوی ایمپراببل (Improbable) که از اعضای سابق شرکت‌ها و استودیوهای بزرگی مانند بایوور (BioWare)، کپکام (Capcom) و یوبی‌سافت (Ubisoft) تشکیل شده است، برروی یک بازی نقش‌آفرینی جدید کار می‌کند.

استودیوی ایمپراببل قصد دارد یک عنوان نقش‌آفرینی را به عنوان اولین بازی خود توسعه دهد. به گفته‌ی تیم سازنده، اگرچه این بازی نقش‌آفرینی آنلاین خواهد بود ولی قرار نیست شاهد یک بازی در سبک MMO باشیم.

استودیوی امپراببل در حال حاضر دو استودیو و بیش از ۳۵۰ کارمند در اختیار دارد. یکی از این دو استودیو در لندن (London) و استودیوی درگیر در شهر ادمونتون (Edmonton) کشور کانادا قرار دارد. مدیریت استودیوی شهر لندن به یکی از مدیران سابق استودیوی دایس (DICE) یعنی آقای John Wasliczyk واگذار شده است. ایشان همچنین سابقه‌ی فعالیت در استودیوی اینفینیتی وارد (Infinity Ward) و شرکت اپیک گیمز (Epic Games) را نیز در کارنامه دارد. مدیریت استودیوی ادمونتون نیز به یکی از مدیران ارشد سابق استودیوی بایوور یعنی آقای AAryn Flynn واگذار شده است.

مدیر ارشد اجرایی استودیوی ایمپراببل، آقای هرمن نارولا (Herman Narula)، در جدیدترین مصاحبه‌ی خود بیان کرده است:

پلتفرم SpatialOS پاسخی مناسب برای سبک MMO نیست. چیزی که می‌خواهم بگویم همان چیزی است که از ابتدا به Aaryn گفتم. «به دنبال راهی باش تا بازی‌بازان بتوانند تاثیر بیشتری برروی آن‌چه که ما می‌سازیم داشته باشند».

پیش از این اعلام شده بود که این استودیو با شرکت کرای‌تک (Crytec) برروی بازی جدید خود همکاری خواهد کرد. با توجه به این که استودیوی ایمپراببل کار خود را به تازگی آغاز کرده است، احتمالا مدتی طول خواهد کشید تا اخبار جدیدی از بازی‌ آن‌ها منتشر شود. با این حال، با توجه به تیم بااستعداد و باتجربه‌ی این استودیو، می‌توانیم به ساخت یک بازی‌ نقش‌آفرینی باکیفیت امید داشته باشیم.

منبع

شاید مقاله های دیگر وب سایت روژان :را هم دوست داشته باشید

اولین ساخته‌ی استودیوی ایمپراببل یک بازی نقش‌آفرینی آنلاین خواهد بود

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس