نولان نورث با پایان یافتن سری uncharted مشکلی ندارد


سری Uncharted در سال‌های اخیر به یکی از استانداردها و معیارهای صنعت بازی‌های ویدئوی تبدیل شده است. این بازی به لطف تمرکز برروی میان‌پرده‌ها و کیفیت سینمایی و هالیوودی بالای خود، موفق شد هواداران بسیاری را به سوی خود جذب کرده و به یکی از تاثیرگذارترین محصولات این صنعت تبدیل شود. با این حال، با توجه به سکوت خبری استودیوی ناتی داگ...

نولان نورث با پایان یافتن سری uncharted مشکلی ندارد

سری Uncharted در سال‌های اخیر به یکی از استانداردها و معیارهای صنعت بازی‌های ویدئوی تبدیل شده است. این بازی به لطف تمرکز برروی میان‌پرده‌ها و کیفیت سینمایی و هالیوودی بالای خود، موفق شد هواداران بسیاری را به سوی خود جذب کرده و به یکی از تاثیرگذارترین محصولات این صنعت تبدیل شود. با این حال، با توجه به سکوت خبری استودیوی ناتی داگ (Naughty Dig)، هیچ اطلاعاتی از آینده‌ی این سری محبوب در دست نیست.

با این وجود، به نظر می‌رسد بازیگر و صداگذار نقش اصلی داستان، آقای نولان نورث (Nolan North) از پایان یافتن این سری راضی است.

آقای نورث در جدیدترین مصاحبه‌ی خود بیان کرده که به سری Uncharted، نقشی که در تولید آن داشته و شک و تردیدهایی که نسبت به موفقیت سری در زمان انتشار نسخه‌ی اول برروی کنسول پلی‌استیشن ۳ وجود داشته است، افتخار می‌کند. آقای نورث همچنین بیان کرده که به اعتقاد ایشان سری Uncharted دوران خوبی را پشت سر گذاشته و در نهایت به شکلی کاملا راضی کننده به پایان رسیده است. اگرچه آقای نورث مشکلی با ساخت دنباله‌ی سری در آینده ندارند ولی به باور ایشان، انتشار دوگانه‌ی Uncharted 4 و Uncharted Lost Legacy یک پایان عالی برای سری بوده است.

در زمان نسخه‌ی چهارم بود که صحبت درباره‌ی ساخته نشدن نسخه‌ی پنجم مطرح شد و ما به این فکر می‌کردم که «خب، بعد از این چه می‌شود». البته شما نمی‌خواهید که یک تصمیم عجولانه بگیرید. پایان دادن به این سری به طور حتم برای همه‌ی ما تلخ بود ولی ما به آن‌چه که ساخته‌ایم افتخار می‌کنیم و اگر شرکت سونی و استودیوی ناتی داگ تصمیم به رها کردن سری بگیرند، من با این موضوع مشکلی نخواهم داشت.

متاسفانه با سکوت کامل خبری استودیوی سازنده و شرکت سونی، هیچ اطلاعاتی از آینده‌ی این سری در دست نیست. با این حال، با توجه به نزدیک شدن استودیوی ناتی داگ به پایان مراحل توسعه‌ی بازی The Last of Us Part II، توسعه‌ی نسخه‌ی پنجم سری و انتشار آن به عنوان یکی از بازی‌های زمان انتشار کنسول نسل بعد دور از انتظار نیست. طبیعتا تمامی هواداران سری بی‌صبرانه منتظر شنیدن خبر ساخت نسخه‌ی جدید سری Uncharted هستند.

منبع

شاید مقاله های دیگر وب سایت روژان :را هم دوست داشته باشید

نولان نورث با پایان یافتن سری uncharted مشکلی ندارد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی