مدیرکل ارشاد :کرمان برنامه های فرهنگی و هنری در حمیدیه اجرا می کند


مدیرکل ارشاد :کرمان برنامه های فرهنگی و هنری در حمیدیه اجرا می کند

کرمان - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با اشاره به لزوم کاهش آلام سیل زدگان خوزستان گفت: با همکاری دستگاه های هم خانواده فرهنگی برنامه های متنوع فرهنگی و هنری مختلفی در شهر حمیدیه اجرا می شود.

به گزارش روز شنبه روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان محمد رضا علیزاده در نشست شورای هماهنگی ادارات هم خانواده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان افزود: باید پس از نیازهای اولیه در مناطق سیل زده، نیازهای فرهنگی، هنری، مذهبی و غیره توسط دستگاه های مختلف تامین و برنامه ریزی شود.
وی تصریح کرد: با پیگیری های انجام شده توسط استانداری کرمان و خوزستان نیاز بسته های فرهنگی بویژه برای کودکان و نوجوانان، غنی سازی اوقات فراغت و اعزام گروه های فرهنگی و هنری مورد تاکید است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان بیان کرد: ایجاد هم افزایی و همفکری بین دستگاه های فرهنگی نتایج بهتری در پی دارد کارها به صورت هدفمندتر پیش خواهد رفت.
وی گفت: بخشی از کمک هایی که به سیل زدگان اختصاص داده می شود به کارهای فرهنگی در مناطق سیل زده اختصاص پیدا کند.
در این نشست مدیران ادارات هم خانواده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به بیان نظرات و پیشنهادهای خود در رابطه با کمک رسانی و اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در مناطق سیل زده پرداختند.
در پی بارش های بهاری سال 98 بخش های بزرگی از استان خوزستان دچار سیلاب و آبگرفتگی شد که خسارات مالی و جانی برجای گذاشت.
کرمان به عنوان ستاد معین شهرستان حمیدیه در استان خوزستان از طرف وزارت کشور معرفی و بیش از 10 روز است که در زمینه های مختلف به مردم شهری و روستایی منطقه مشغول خدمت رسانی است.
7437/ 5054

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس زن فوق جذاب احمد مهران ‌فر + بیوگرافی و صفر تا صد خصوصی ترین ها