دستیار صوتی فیس بوک در حال توسعه است


رسانه کلیک – فیس بوک به دنبال ورود به بخش جدیدی از بازار است. انتظار می رود در آینده شاهد عرضه دستیار صوتی فیس بوک باشیم. فیس بوک همیشه متهم به جمع آوری اطلاعات به صورت غیر قانونی بوده است. برای مثال این شرکت از شماره تلفن همراه کاربران برای فروش تبلیغات استفاده می کند، البته […] نوشته دستیار صوتی فیس بوک در حال توسعه است اولین بار در رسانه کلیک....

رسانه کلیک – فیس بوک به دنبال ورود به بخش جدیدی از بازار است. انتظار می رود در آینده شاهد عرضه دستیار صوتی فیس بوک باشیم.

فیس بوک همیشه متهم به جمع آوری اطلاعات به صورت غیر قانونی بوده است. برای مثال این شرکت از شماره تلفن همراه کاربران برای فروش تبلیغات استفاده می کند، البته تمام این موارد به صورت ادعا مطرح شده اند.

در حالی که فیس بوک برخلاف گذشته چندان مورد اعتماد کاربران خود نیست، به دنبال توسعه محصولات جدید برای ارتباط بیشتر با کاربران است. دستیار صوتی فیس بوک جدیدترین پروژه این شرکت محسوب می شود که قصد دارد با گوگل اسیستنت، اپل سیری، کورتانا مایکروسافت و الکسای آمازون رقابت کند.

در حال حاضر فیس بوک پورتال از الکسا برای دستورهای صوتی استفاده می کند؛ با این حال اگر گزارش جدید صحت داشته باشد، الکسا با دستیار صوتی فیس بوک جایگزین می شود.

بر اساس گزارشی که به تازگی از سوی CNBC منتشر شده، کارمندان سابق فیس بوک به این موضوع اشاره کرده اند که این شبکه اجتماعی از اوایل سال 2018 در حال توسعه دستیار صوتی خود بوده است.

دستیار صوتی فیس بوک در حال توسعه است

در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با این دستیار صوتی در اختیار رسانه ها قرار نگرفته است. این احتمال وجود دارد که این دستیار صوتی به صورت انحصاری برای اپلیکیشن فیس بوک مورد استفاده قرار بگیرد و یا فیس بوک پورتال به آن مجهز شود.

یکی از مهم ترین موضوعات در رابطه با دستیار صوتی فیس بوک، نیاز کاربران به آن است. به نظر نمی رسد با وجود چندین دستیار صوتی در بازار، کاربران نیازی به گزینه ای جدید داشته باشند. در صورتی که این دستیار صوتی تنها برای نمایشگر هوشمند فیس بوک پورتال توسعه پیدا کند، شکست بزرگی برای این شبکه اجتماعی به همراه خواهد داشت.

انتظار می رود در آینده اطلاعات بیشتری از این دستیار صوتی در اختیار رسانه ها قرار بگیرد.

Source: gizchina

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر نقش شهید طهرانی‌مقدم انتخاب شد