طرح «راویان انتظار» در سراسر تهران و شهرستان‌ها برگزار شد


طرح «راویان انتظار» در سراسر تهران و شهرستان‌ها برگزار شد

مدیر بنیاد فرهنگی امامت شعبه تهران از برگزاری طرح «راویان انتظار» در سراسر تهران و شهرستان‌ها خبر داد.

طرح «راویان انتظار» در سراسر تهران و شهرستان‌ها برگزار شدحجت‌الاسلام نوری، مدیر بنیاد فرهنگی امامت شعبه تهران در گفت‌وگو با حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: طرح جهادی اعزام مبلغ با همکاری موسسات فرهنگی، بنیاد فرهنگی امامت، مرکز رسیدگی به امور مساجد، موسسه دارالاحسان مهر علوی و همچنین موسسه فرهنگی هنری سرو امید در سطح شهر تهران و شهرستان‌های استان تهران برگزار شد.

وی ادامه داد: برگزاری این طرح در راستای بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری و نقش فعالیت‌های جهادی در پیشبرد اهداف والای انقلاب و اسلام و همچنین رسیدن به جامعه مهدوی صورت گرفته است.

حجت‌الاسلام نوری افزود: همچنین این طرح با هدف افزایش معرفت دینی در حوزه مباحث مهدویت، نشر معارف مهدویت و همچنین تزریق روحیه امید در میان مردم ، تببیین مشکلات عصر غیبت و راه‌های برون رفت از آن صورت گرفته که اساتید و مبلغین آن نیز همگی از فارغ التحصیلان مراکز تخصصی حوزوی و دارای مهارت‌های علمی و رفتاری در حوزه پاسخگویی به شبهات هستند که جلسات پرسش و پاسخ متعددی را هم در مساجد تهران برگزار می‌کنند.

حجت الاسلام نوری خاطرنشان کرد: لازم به ذکر است که طرح جهادی اعزام مبلغ در حوزه مساجد تهران با وسعت ۱۶۰ جشن برگزار شده است، مبلغان این طرح همچنین به بیان علوم و معارف اهل بیت و همچنین مسائل حوزه مهدویت پرداخته و با تشویق مردم برای کمک رسانی به سیل‌زدگان به تبیین مباحث نظری کم رسانی تحت عنوان نصرت به شیعیان امام پرداختند.

مدیر بنیاد فرهنگی امامت شعبه تهران تاکید کرد: همچنین در حاشیه این طرح که با عنوان «راویان انتظار» در سراسر تهران و شهرستان‌ها برگزار شد وهمچنین جلساتی تخصصی جهت تولید محتوایی منبر همگام با مسائل روز از جانب متخصصین امر صورت گرفت که برای استفاده در اختیار عموم اهل منبر در رسانه‌های مرتبط قرار داده شد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سنگینی بار «ترومای جنگ» بر شانه‌های کوچک کودکان