فتل در آماده ترین حالت خود و رد هرگونه دلیلی بر بازنشستگی


فرمول یک ایران – سباستین فتل بعد از پایان این فصل خداحافظی نخواهد کرد و به گفته خودش او در بالاترین سطحی که می تواند باشد قرار دارد و به خداحافظی در آینده ای نزدیک نمی اندیشد. سباستین فتل که تا پایان سال 2020 با فراری قرار دارد این روزها درگیر رقابتی سخت با همتیمی خود شده است که و روزنامه ها و رسانه های ایتالیایی و غیره از عملکرد او شدیدترین...

فرمول یک ایرانسباستین فتل بعد از پایان این فصل خداحافظی نخواهد کرد و به گفته خودش او در بالاترین سطحی که می تواند باشد قرار دارد و به خداحافظی در آینده ای نزدیک نمی اندیشد.

سباستین فتل که تا پایان سال 2020 با فراری قرار دارد این روزها درگیر رقابتی سخت با همتیمی خود شده است که و روزنامه ها و رسانه های ایتالیایی و غیره از عملکرد او شدیدترین انتقاد ها را می کنند که این امر می تواند او را مجبور به اقدام به تصمیم گیری های غیرمنتظره کند.

برنی اکلستون که یکی از دوستان صمیمی سباستین فتل می باشد گفته است که اگر فتل در یکی از روزهای این فصل اعلام کند که می خواهد از مسابقات فرمول یک خداحافظی کند امری کاملا امکان پذیر بوده و ممکن است که واقعا چنین اتفاقی رخ بدهد.

فتل در آماده ترین حالت خود و رد هرگونه دلیلی بر بازنشستگیفتل در آماده ترین حالت خود و رد هرگونه دلیلی بر بازنشستگی برنی اکلستون؛ مدیر سابق مسابقات فرمول یک

سباستین فتل نیز در پاسخ به صحبت های او اینگونه بیان کرد که:

مطمئنا من به اندازه ای که او در فرمول یک بوده نمی توانم باشم ولی امیدوارم وقتیکه به سن او رسیدم به همین اندازه شاداب و سرحال باشم. من فعلا چیزی در این مورد نمی دانم ولی فعلا من در بالاترین سطح خودم هستم. من انسان خیلی خودمحور و جاه طلبی هستم و انتظارات زیادی را در خودم ایجاد می کنم.

فتل در آماده ترین حالت خود و رد هرگونه دلیلی بر بازنشستگیفتل در آماده ترین حالت خود و رد هرگونه دلیلی بر بازنشستگی سباستین فتل

با توجه به اتفاقات سال گذشته و شروع نه چندان مناسب امسال، کماکان فتل ناامید نشده و ادامه خواهد داد:

من عاشق رانندگی هستم، حسی که سرعت به من می دهد را دوست دارم و من همیشه دوست دار مبارزه و رقابت با این افراد هستم، فعلا چیزهای زیادی هست که من به آنها علاقمند هستم و نمی توانم به راحتی از همه آنها دل بکنم و همین برایم کافیست که بگویم فعلا ها امکان خداحافظی را به خودم نمی دهم.

من از اینکه مسابقه می دهم بسیار راضیم. البته که من قرارداد دارم ولی این فقط یک تکه کاغذ است و هر اتفاقی ممکن است برای ان بیفتد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صوت/ دعای روز هجدهم ماه مبارک رمضان+متن