اماکن فرهنگی و تجاری ملزم به تجهیز امکانات برای معلولان هستند


نماینده مردم در مجلس با بیان اینکه اماکن فرهنگی و تجاری ملزم به تجهیز امکانات برای معلولان هستند،گفت: برای دفاع از حقوق معلولان در کشور با خلاء قانونی روبرو نیستیم.

تقی کبیری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره وضعیت امکانات تجاری و فرهنگی برای معلولان در کشور،گفت: بنده معتقد هستم در زمینه خدمات رسانی به معلولان به نوعی زمان را از دست دادیم زیرا ما در زمان ۸ سال دفاع مقدس با توجه به رشادت های رزمندگان اسلام، شاهد معلولیت بسیاری از رزمندگان براثر جراحت جنگی بوده ایم.

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برای توسعه امکانات معلولان الزامی بود که پس از جنگ تحمیلی به جهت جراحت های جنگی معلولان، وضعیت توسعه زیرساخت شهری برای استفاده بهینه معلولان از امکانات شهری متحول شود اما متاسفانه این مهم عملیاتی نشد.

وی ادامه داد: در برخی از کشورها که تعداد معلولان در حدنرمال نیز قرار دارد، برای دفاع از حقوق معلولان شاهد هستیم که تمام امکانات رفاهی معلولان همسو با دیگر اقشار جامعه درنظر گرفته می شود.

اماکن فرهنگی و تجاری ملزم به تجهیز امکانات برای معلولان هستند

عضو فراکسیون تولید و اشتغال مجلس با بیان اینکه اماکن فرهنگی و تجاری ملزم به تجهیز امکانات برای معلولان هستند یادآورشد: برای دفاع از حقوق معلولان در کشور با خلاء قانونی روبرو نیستیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق