زمان جدید آزمون پذیرش دستیار فلوشیپ اعلام شد


زمان جدید آزمون پذیرش دستیار دوره‌های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) سال ۱۳۹۸ که به دلیل وقوع سیل در برخی مناطق کشور به تعویق افتاده است، اعلام شد. به گزارش مهر، آزمون پذیرش دستیار دوره‌های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) پیش از این...

زمان جدید آزمون پذیرش دستیار دوره‌های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) سال ۱۳۹۸ که به دلیل وقوع سیل در برخی مناطق کشور به تعویق افتاده است، اعلام شد.

به گزارش مهر، آزمون پذیرش دستیار دوره‌های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) پیش از این قرار بود در روز پنجشنبه ۵ اردیبهشت در دانشگاه‌های علوم پزشکی متولی آزمون برگزار شود که به دلیل مشکلات موجود در مناطق سیل زده و با توجه به تأکید وزیر بهداشت مبنی بر در نظر گرفتن تمهیدات لازم به منظور رعایت هر چه بیشتر حال داوطلبانی که در این شرایط به سر می‌برند، زمان آزمون مذکور به تعویق افتاد.

بر اساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی آزمون پذیرش دستیار دوره‌های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) سال ۹۸ از روز پنجشنبه ۵ اردیبهشت ۹۸ به پنجشنبه ۲۳ خرداد ۹۸ موکول شد.

کارت ورود به جلسه آزمون در روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۲۱ و ۲۲ خرداد ۹۸ از طریق دانشگاه‌های متولی برگزاری آزمون توزیع می‌شود.

آزمون کتبی در روز پنجشنبه ۲۳ خرداد ۹۸ در هر دانشگاه علوم پزشکی متولی آزمون برگزار خواهد شد. این آزمون در دانشگاه علوم پزشکی تهران به صورت الکترونیک برگزار می‌شود.

آزمون شفاهی کلیه رشته‌ها جهت دانشگاه‌های تهران در روزهای ۲۵ تا ۲۷ خرداد ۹۸ و جهت سایر دانشگاه‌ها در روزهای ۲۵ تا ۲۶ خرداد ۹۸ برگزار می‌شود.

پذیرش نهایی متقاضیان تحصیل در دوره‌های تکمیلی تخصصی بالینی بر اساس نمره کل مکتسبه داوطلبین آزمون پذیرش مربوطه از بالاترین نمره کل مکتسبه (بر اساس دو سوم آزمون کتبی و یک سوم آزمون آسکی) و با رعایت کسب حداقل ۶۰ درصد نمره کل آزمون و سایر مقررات مربوطه صورت می‌گیرد.

ظرفیت آزمون پذیرش دستیار دوره‌های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) سال ۹۸ تعداد ۴۲۱ نفر در ۸۲ دوره تکمیلی تخصصی و ۱۷ دانشگاه علوم پزشکی و دو مرکز جهاد دانشگاهی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس