ارتش؛ نور چشم ملت/ بیانات رهبر انقلاب و امام خمینی(ره) درباره ارتش +فیلم


ارتش؛ نور چشم ملت/ بیانات رهبر انقلاب و امام خمینی(ره) درباره ارتش +فیلم

صفحه اینستاگرام دفاع مقدس به مناسبت روز ارتش ویدئویی از بیانات رهبر معظم انقلاب و امام خمینی (ره) درباره گرامیداشت روز ارتش منتشر کرد.

ارتش؛ نور چشم ملت/ بیانات رهبر انقلاب و امام خمینی(ره) درباره ارتش +فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از پیروزی انقلاب اسلامی، در شرایطی که دشمنان کمین کرده انقلاب و به تبعیت از آنان دوستان ناآگاه، نغمه شوم و خطرناک انحلال ارتش را سرداده بودند و ارتش در حساس‌ترین شرایط حیات خود قرار گرفته بود، امام خمینی (ره) به عنوان بزرگترین حامی ارتش پای در میدان نهادند و نقشه شوم دشمنان انقلاب را نقش بر آب نمود و طی پیامی، با قاطعیت هرچه تمام‌تر، ضرورت حفظ ارتش را اعلام و در جهت انسجام، یکپارچگی و وحدت آن، فرمان تاریخی و مهمی صادر و روز ۲۹ فروردین را روز ارتش نام‌گذاری کردند.

از دل ارتش الهی، مکتبی و ارزشی، رشادت‌ها و فداکاری‌های بسیار زیادی در طول ۴۰ سال گذشته ظهور یافته و تاریخ گواهی می‌دهد که در میان تمام ارتش‌های دنیا، این رشادت‌ها و فداکاری‌ها بی‌سابقه بوده و امروز ارتش نماد خدمت است.

از این رو صفحه اینستاگرام دفاع مقدس به مناسب روز ارتش ویدئویی از بیانات رهبر معظم انقلاب و امام خمینی (ره) را درباره گرامیداشت روز ارتش منتشر کرد. در ادامه می‌توانید این ویدئو را مشاهده کنید.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس