اجرای طرح ترنم یاس در حمایت از سیل زدگان


اجرای طرح ترنم یاس در حمایت از سیل زدگان

علیرضا پولاد گفت: طرح ترنم یاس در حمایت از سیل زدگان استان خوزستان در بوشهر اجرا می شود.

علیرضا پولاد، سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در گفتگو با خبرگزاری شبستان در بوشهر، با اشاره به وقوع سیل اخیر در چند نقطه کشور و وارد شدن خسارت به بسیاری از خانواده ها، اظهار داشت: خوشبختانه از ابتدای این حادثه مردم به یاری سیل زدگان شتافتند و اقلام مورد نیاز را جمع آوری و به مناطق ارسال کردند.

سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر با بیان اینکه اقدامات مردم در حمایت از سیل زدگان یک حماسه آفرینی باشکوه بود، افزود: در همین راستا دبیرخانه نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر با اجرای طرح ترنم یاس اقدام به جمع آوری اقلام فرهنگی در حمایت از کودکان و نوجوانان مناطق سیل زده خوزستان می کند.

وی افزود: این اقلام شامل ( اسباب بازی، کتاب داستان، کتب درسی و کنکور، وسایل ورزشی و...) می باشد که پس از جمع آوری به شهرستان باوی خوزستان ارسال خواهد شد.

پولاد با بیان این موضوع که طرح ترنم یاس در سراسر استان توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد اجرا می شود، خاطر نشان کرد: مرکز جمع آوری اقلام فرهنگی در ۳ نقطه شهرستان بوشهر ( مسجد صاحب الزمان (عج) کانون الغدیر ، مسجد توحید کانون توحید، مسیجد شیخ سعدون کانون کربلا) برپا شده است و مردم نوعدوست استان بوشهر میتوانند کمک ها و اقلام فرهنگی خود را به این مراکز تحویل دهند.

پایان پیام/647

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها