هشداری که به فرمانداران و بخشداران خراسان شمالی داده شد!


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: با توجه به اینکه استاندار در مورد محل سکونت فرمانداران و بخشداران در محل خدمت خود بازه زمانی را تعیین کرده است، آخرین مهلت برای استقرار در محل خدمت هفت اردیبهشت ماه است و بخشدارانی که نمی توانند استعفا دهند.

به گزارش ایسنا، منطقه خراسان شمالی، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین المللی استانداری خراسان شمالی، دکتر ولی الله حیاتی در نشست هم اندیشی با بخشداران استان اظهار کرد: تا هفتم اردیبهشت بخشداران و فرمانداران باید در محل خدمت خود همراه با خانواده‌هایشان مستقر شوند و اگر چنین امکانی برای آنان نیست استعفای خود را اعلام کنند تا بتوانیم تا ۱۵ اردیبهشت ماه بخشداران جدید را منصوب کنیم.

وی بر مقاوم سازی منازلی که در سیل اخیر دچار خسارت شدند تاکید کرد و افزود: بخشدارانی که در حوزه اهل تسنن مستقر هستند با علما و بزرگان اهل سنت نشستی برگزار کنند تا موضوع مقاوم سازی منازل با استفاده از نفوذ فرهنگی و مذهبی ایشان به نتایج مطلوب برسد.

حیاتی، راه روستایی، ابنیه مسکونی و ساخت پل را از اولویت‌های نخست کاری بخشداران در مناطق سیل زده دانست و ادامه داد: باید با توجه به دستور استاندار یک بار برای همیشه موضوع مقاوم‌سازی منازل حل شود و در این مسیر پیوست‌های فرهنگی و اجتماعی در این بحث لحاظ شود.

وی در ادامه به موضوع انتخابات سال جاری اشاره کرد و در ادامه با تاکید بر اینکه بخشداران باید مجری دستورات استاندار باشند، تصریح کرد: بخشداران در زمان انتخابات توجیه خواهند شد اما قانون مداری و رعایت اصل بی طرفی دستور کار مدیریت عالی استان است و اینکه زمینه‌های مشارکت حداکثری مردم فراهم شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: استاندار در خصوص حوزه‌های عمرانی برنامه‌های خاصی دارد که بخش عمده‌ای از هیأت وزیران به دعوت استاندار به این استان خواهند آمد بنابراین بخشداران مشکلات خود را بیان کرده تا به وزرای مربوطه اعلام کنیم.

حیاتی افزود: طبق دستور استاندار، بخشداران از مطبوعات داخلی استان با خرید اشتراک روزنامه‌ها حمایت کنند زیرا با اوضاع و احوال موجود حال مطبوعات استان خوب نیست.

وی خاطرنشان کرد: بخشداران باید خدمات دولت را به بهترین شکل ممکن انتقال دهند زیرا دولت در این حوزه مظلوم واقع شده و بیان خدمات دولت بیان عملکرد نظام است.


انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) کاخ سعدآباد در تعطیلات نوروز 1403